اخبار

ریاست دانشگاه: روابط عمومی دوره تاثیرگذاری را تجربه می کند

ریاست دانشگاه: روابط عمومی دوره تاثیرگذاری را تجربه می کند

ریاست دانشگاه امروز با کارکنان روابط عمومی دانشگاه دیدار و از فعالیت و پویای این واحد تقدیر کرد.

دکتر حسین کریم در این دیدار که به مناسبت فرا رسیدن روز روابط عمومی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این روز فعالیت در روابط عمومی را نیازمند تلاش و پویایی مضاعفی دانست و گفت: بحمداله اکنون این پویایی و تاثیرگذاری در روابط عمومی دانشگاه به چشم می خورد.

وی با اشاره به وظایف و رسالت های روابط عمومی از کارشناسان خواست نسبت به ایجاد روح همدلی و همزبانی در میان واحدهای مختلف دانشگاه بیشتر بکوشد و در انتشار بازخورد فعالیت ها برای ایجاد نگرش مثبت در میان کارکنان همتی مضاعف داشته باشند. 

دکتر کریم نگرش مثبت را در بهره وری کارکنان بسیار موثر دانست و خواستار برنامه ریزی برای فعالیت هایی شد که منجر به افزایش سطح مثبت نگری در میان کارکنان و مخاطبان دانشگاه شد و گفت: در این راستا  روابط عمومی باید توجه جدی تر به محتوای برنامه های دانشگاه داشته باشد و بخصوص برنامه های فرهنگی را به گونه ای سوق دهد که منجر به افزایش شور و نشاط در جامعه علی الخصوص در میان دانشجویان شود .

ریاست دانشگاه همچنین تقویت رابطین روابط عمومی در واحدهای تابعه دانشگاه را بسیار مهم دانست و گفت: مدیران دانشگاه نیز می بایست نسبت به انجام امور روابط عمومی و رسانه ها حساسیت بیشتری داشته باشند .

همچنین در این مراسم مهدی محمدی ریاست روابط عمومی گزارشی از فعالیت های روابط عمومی در یک سال گذشته را ارایه داد.

27-

27- 

 

27-

27-
 

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید