اخبار

ثبت‌نام 28 کاندیدا برای انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه

ثبت‌نام 28 کاندیدا برای انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه

رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه از ثبت‌نام 28 کاندیدا برای شرکت در انتخابات سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه خبر داد.

علی‌اکبر ویسی رایگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از ثبت‌نام 28 کاندیدای انتخابات نظام پرستاری استان کرمانشاه تا 27 اردیبهشت خبر داد.

 وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام کاندیداها به پایان رسیده است، اضافه کرد: هفت نفر از کاندیداها بهیار، دو نماینده از آنان از کارکنان بیهوشی و اتاق عمل و بقیه پرستار هستند. 

به گفته رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه، تأیید صلاحیت کاندیداها در دوم خردادماه قطعی می‌شود و تا افراد رد صلاحیت شده‌ها دو روز مهلت اعتراض دارند. ویسی خاطرنشان کرد: انتخابات نظام پرستاری استان کرمانشاه روز  29 خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: یک شعبه ثابت برای رای‌گیری در ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برقرار است و در تمام مراکز درمانی بیمارستانهای استان شعبه انتخابات سیار داریم.

رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه بیان داشت: حدود 2 هزار و 800 پرستار در استان کرمانشاه فعالیت دارند. ویسی با اشاره به اینکه پرستارانی که عضو نظام پرستاری باشند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند، گفت: حدود 2 هزار و 500 نفر در استان عضو این سازمان هستند.

به گفته این مسئول، افرادیکه دارای کارت قدیم و جدید سازمان نظام پرستاری باشند مجاز به شرکت در انتخابات هستند.



۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید