اخبار

نماینده اتحادیه جهانی ارتقای سلامت و آموزش: مراجعه نکردن به پزشک دلیلی بر سلامت افراد نیست

نماینده اتحادیه جهانی ارتقای سلامت و آموزش: مراجعه نکردن به پزشک دلیلی بر سلامت افراد نیست

نماینده اتحادیه جهانی ارتقای سلامت و آموزش (IUHPE) گفت: اغلب مردم فکر می کنند اگر به دکتر مراجعه نکنند، سالم هستند در حالیکه این گونه نیست. 

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر مری دیویس روز سه شنبه در دومین کنگره بهداشت و ارتقای سلامت که در سرسرای انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است اظهار کرد: سلامت اجتماعی و محیطی برای توسعه هر جامعه ای ضروری و مهم است.

وی افزود: اتحادیه جهانی ارتقای سلامت و آموزش افزون بر 60 سال فعالیت و تجربه در زمینه ارتقای سلامت عمومی در نقاط مختلف جهان دارد و قصد دارد تا به ارتقای سلامت عمومی و تندرستی مردم با برنامه های آموزشی، فعالیت های اجتماعی و سیاست های عمومی حوزه سلامت بپردازد.

وی گفت: احترام گذاشتن به شان ذاتی مردم همراه با تکریم هویت و تنوع فرهنگی جوامع و نیز پاسداشت منابع طبیعی در سرلوحه برنامه های این اتحادیه قرار دارد همچنین ما تلاش می کنیم تا با ایجاد ظرفیت های تصمیم گیری در مردم برای تغییر محسوس در زندگی خود بخصوص تلاش برای ارتقای تندرستی شان گام برداریم.

دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و ششمین کنگره ملی با حضور میهمانانی از کشورهای امریکا، انگلستان، فرانسه، افغانستان، ازبکستان، اوکراین، قزاقستان و عمان در کرمانشاه در حال برگزاری است.

در این کنگره که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان وزارت بهداشت و درمان نیز حضور دارند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید