اخبار

پایدارترین ثروت نیروی انسانی سالم است

پایدارترین ثروت نیروی انسانی سالم است

در مراسم افتتاح نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت دکتر رفیعی فر مسئول دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت  با اشاره به اولین سالگرد ابلاغ سیاستهای کلان جمعیت مقام معظم رهبری گفت: نیروی انسانی سالم ، مولد و کیفی بزرگترین ثروت ماست باید طوری حرکت کنیم که جمعیت ایران همیشه جوان باقی بماند.

وی این امر را مستلزم توجه مردم دانست ، و گفت: جوانان ما باید در سن مناسب ازدواج کنند و  پس از ازدواج بارداری صورت بگیرد ، فرزندآوری مسئله شخصی نیست بلکه مسئله حفظ تاریخ تمدن و حفظ ایران اسلامی است.

وی سلامت  را راهی دانست  که مردم توانمند یک جامعه طی می کنند و افزود : سلامت یک محصول مشترک  است که توسط مردم ، حکومت ، بازار و دستگاه ها خلق می شود.دکتر رفیعی دولت آقای روحانی  را دولت متحد به سلامت مردم دانست و گفت : با برنامه های بزرگ و ارزشمندی که توسط وزارتخانه ها و به طبع در وزارت بهداشت روبه انجام است ، مردم و دولت باید دست به دست هم دهند تا ایرانی آباد و سرافراز داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: ایران را نیروی مولد، فعال با فرهنگ و تمدن ایران می سازدو برای ارتقای سلامت نیازمند جمعیت مولد هستیم و سیاستهای جمعیتی مقام معظم رهبری کمک می کند که نیروی مولد ما همیشه در سن بالندگی پویایی و جوانی باشد.

مسئول دفتر آموزشی و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در ادامه گفت: باید دست به دست هم دهیم که مردم ما از سلامت کامل برخوردار باشند و همیشه چهره جمعیت ما چهره ی جوانی باشد.دکتر رفیعی فر افزود: جوانان ما در طول تاریخ سرنوشت ساز بوده اند، و با این جوانان است که کشور ما با عزت و افتخار پایدار می ماند وی درپایان  گفت : امیدواریم افزایش جمعیت به حد  بیش از جایگزینی برسد تا ایران همیشه سرافراز و استوار و سرزنده باشد.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید