اخبار

فراخوان اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

فراخوان اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اولین همایش ملی دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی (ایده ها، دستاوردهای پژوهشی و فن آوری، چالش ها و انتظارات) را در تاریخ 8و 9 مهرماه 1394 برگزار می کند.

در این همایش نشست تخصصی چالش ها و انتظارات دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی با حضور مسئولین معاونت تحقیقات و معاونت آموزشی وزارت بهداشت و مسئولین دانشگاه به منظور رفع مشکلات بورس، تعهدات خدمت و جذب دانشجویان برگزار خواهد شد.

 از اهداف این همایش می توان به نمایش ایده ها، اختراعات و توانمندی های علمی پژوهشی دانشجویان پژوهشی، فراهم کردن بستر مناسب برای بحث و تبادل نظر بین دانشجویان دکتری تخصصی پژوهشی و ایجاد گروه های تحقیقاتی در جهت توسعه پژوهش و آشنایی مسئولین و اساتید با دانشجویان پژوهش محور و رشته های مرتبط اشاره کرد.

 ازمحورهای این همایش می توان به خدمات و محصولات تولیدی فناورانه،علوم سلولی مولکولی،علوم دارویی،ژنتیک و فارماکوژنتیک،باروری و ناباروری،بیوتکنولوژی،نانوبیوتکنولوژی،بیولوژی ساختاری،سلولهای بنیادی،ژن درمانی،ایمونولوژی،فیزیولوژی،طب سنتی و مکمل،بهداشت و سلامت جامعه و محیط،علوم پزشکی بالینی،علوم و تکنولوژی در پزشکی،سلامت جنسی خانواده،آمار و اپیدمیولوژی،خون و انکولوژی،گیاهان دارویی،مهندسی پزشکی،روانشناسی و علوم رفتاری،صنایع غذایی،بیومکانیک و ... اشاره کرد.

برای دیدن وب سایت این همایش اینجا را ببینید.

۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید