اخبار

افزایش 10 درصدی ماموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه

افزایش 10 درصدی ماموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: اورژانس فوریت‌های پزشکی کرمانشاه با کمبود نیرو روبه‌رو است.

صائب مدرسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بیش از سه هزار و 500 ماموریت در فروردین ماه امسال انجام شده که دو هزار و 705 ماموریت مربوط به حوادث غیر‌تصادفی و 854 ماموریت مربوط به حوادث تصادفی است.

رئیس مرکزفوریت‌های پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیش سه هزار ماموریت در ‌اردیبهشت امسال انجام شد، افزود: از این تعداد دو هزار‌ و 221 ماموریت غیرتصادفی و 868 ماموریت تصادفی به ثبت رسیده است.

مدرسی با بیان اینکه تعداد ماموریت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: در دو‌ ماهه ابتدای سال گذشته بیش از پنج هزار ماموریت انجام شده ‌که از ‌این تعداد دو هزار و 850 ماموریت مربوط به فروردین و دو هزار و 965 ماموریت مربوط به اردیبهشت ماه بوده است.

وی بیان کرد: در دو‌ماهه ابتدای امسال 16 پرواز اورژانس هوایی انجام شده ‌که در این ماموریت‌ها 35 مجروح به پایگاه فوریت‌های پزشکی انتقال یافته است.

مدرسی با بیان اینکه در اورژانس فوریت‌های پزشکی کمبود نیرو وجود دارد، گفت: اولویت برنامه‌های امسال مرکز فوریت‌های پزشکی براساس سیاست ‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی افزایش پایگاه‌‌های اورژانس، جذب نیرو‌ و‌ افزایش تجهیزات پایگاه‌های اورژانس است.

وی افزود: در حال حاضر سه دستگاه موتور‌لانس در ناوگان اورژانس استان وجود دارد که در شرایط اضطراری و در صورت ایجاد ترافیک جاده‌ای و ‌شهری برای امدادرسانی به موقع جایگزین آمبولانس می‌شوند.

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید