اخبار

تصویب 5 کرسی پیشنهاد شده در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه

تصویب 5 کرسی پیشنهاد شده در کرسی آزاد اندیشی  دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، اولین جلسه هیات کرسی های آزاد اندیشی در سال 94 با حضور معاون فرهنگی دانشجویی - اعضاء هیات علمی ، نماینده دانشجویان و مدیر فرهنگی دانشگاه در محل دفتر معاون فرهنگی دانشجویی برگزار گردید ، در این جلسه که به منظور بررسی پیشنهاد های واصله از سوی دانشجویی برگزار گردید همه پیشنهادات مورد موافقت اعضا قرار گرفت . 

در ابتدای این جلسه دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی و دبیر هیات کرسی های آزاد اندیشی با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری بر برگزاری این کرسی ها در سطح دانشگاهها دارند گفت : می بایست برنامه ریزی بیشتری در خصوص برگزاری این کرسی ها در دانشگاه داشته باشیم داشته باشیم .

وی افزود : باید فضای گفتگو و آزاد اندیشی را در همه فعالیت های فرهنگی و دانشجویی از جمله اردوهای دانشجویی نیز ایجاد کنیم تا دانشجویان بتوانند در فضاهای مختلف دانشجویی گفتگو کنند. وی همچنین اظهار داشت : وجود کارشناشان و صاحبنظران خبره در کرسی های آزاد اندیشی می تواند به رشد و تعالی دانشگاه در همه ابعاد مختلف علمی ، فرهنگی و اجتماعی کمک نماید .

 برپایه این گزارش کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با موضوع (( ازدواج دانشجویی آری یا خیر )) روز دوشنبه مورخ 11/3/94 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی بوستان انقلاب  برگزار گردید .

در این کرسی که با همکاری کانون دانشجویی روزنه و دبیرخانه هیات کرسی های آزاد اندیشی برگزار گردیدموافقین و منتقدین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون ازدواج دانشجویی پرداخته و در نهایت با داوری کارشناسان و صاحبنظران زوایای مختلف این موضوع مورد ارزیابی قرار گرفت .


 کرسی 14---1

کرسی 13---1

کرسی 12---1

کرسی 11---1

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید