اخبار

چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری  استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

کوروش احمدی رئیس دفتر پرستاری دانشگاه گفت:چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور روز جمعه  بیست و نهم خرداد ماه از ساعت 8صبح تا 18 عصر برگزار می گردد .

احمدی در ادامه افزود : شش صندوق اخذ رای پیش بینی شده است که یک صندوق ثابت در ساختمان شماره 2 دانشگاه ، یک صندوق به صورت سیار در سطح شهر کرمانشاه جهت بیمارستانهای دانشگاهی ، نظامی،خصوصی ، تامین اجتماعی وچهار صندوق سیار دیگر جهت شهرستانهای تابعه استان آماده جمع آوری رای ها میباشد.

وی شروع تبلیغات نامزدها را   روز بیست و یکم خرداد ماه  به مدت یک هفته عنوان کرد و گفت :  کاندیدا ها و طرفداران آنهامجازند جهت معرفی خود یا نامزد انتخاباتی نسبت به چاپ اطلاعیه دیواری ، اعلامیه ، زندگینامه و دیگر آگهی های تبلیغاتی و برگزاری میز گرد یا سخنرانی اقدام نمایند که در این خصوص رعایت شئونات اسلامی ، اخلاقی و قوانین جاری کشور الزامی است.

احمدی در ادامه افزود: تمامی اعضای سازمان نظام پرستاری که کارت عضویت یا معرفی نامه معتبر از سازمان نظام پرستاری دارند می توانند در انتخابات شرکت نمایند .و هر رای دهنده می تواند حداکثر به 6 نفر پرستار ، 2 نفر بهیار و 1 نفر هوشبری رای دهد.

.

وی با بیان این نکته که اعلام نتایج در روزهای سی ام و سی و یکم خردادماه  خواهد بودگفت :  کلیه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم اندیشیده شده است ، امیدواریم طی مراحل انتخابات شاهد رعایت اصول حرفه ای ، اخلاقی و قانونی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها باشیم.و ی از کلیه اعضاء سازمان نظام پرستاری خواست شرکت در این انتخابات را وظیفه ی صنفی خود بدانندو حضور فعال داشته باشند.

 

 

۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید