اخبار

ریاست دانشگاه: شبکه بهداشت سنقر پتانسیل خوبی برای انجام طرح های کشوری دارد

ریاست دانشگاه: شبکه بهداشت سنقر پتانسیل خوبی برای انجام طرح های کشوری دارد

ریاست دانشگاه در جلسه پایش عملکرد شبکه بهداشت سنقر با اشاره به وجود نیروهای توانمند و همکاری مثبت مسئولین و مردم شهرستان سنقر از  پتانسیل بالای این شهرستان برای انجام طرح های کشوری خبر داد.

دکتر حسین کریم که 16خردادماه در سالن اجتماعات شبکه سنقر سخن می گفت با اشاره به اینکه شبکه ها می بایست چشم اندازهای آینده خود را ترسیم کنند و برای حرکت به سمت آن برنامه ریزی داشته باشند گفت: یکی از اهداف مهم دانشگاه درآمدزایی و افزایش بهره وری است که شبکه ها باید آن را جدی بگیرند.

دکتر کریم استفاده از اتوماسیون اداری را یکی از مصادیق کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دانست و از مدیران دانشگاهی خواست با استفاده از فناوری ها نوین هزینه های دانشگاه را بگونه ای کاهش دهند که درصورت کاهش اعتبارات نیز برای ادامه برنامه ها با مسئله مواجه نشوند.

وی افزایش رضایت مردم از سیستم بهداشت و درمان را از دستاوردهای طرح تحول دانست و از مدیران دانشگاهی خواست با استفاده خلاقانه از روابط عمومی نسبت به افزایش میزان رضایت مردم از دانشگاه بکوشند.

ریاست دانشگاه از مسئولین شهرستان کنگاور خواست برای اجرای طرح پرونده الکترونیک که در پاوه هم اکنون در حال اجرا است آماده شوند و زیرساخت های مناسب آن را ایجاد کنند.

وی این طرح را یکی از طرح های پیشرو و مطابق با استانداردهای جهانی دانست و گفت :طرح پرونده سلامت الکترونیک می بایست در کل استان اجرا شود.

دکتر کریم افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان سنقر را نشانه اعتماد مردم منطقه به این بیمارستان دانست و راه اندازی بخش جنرال با 25 تخت و نیز بخش NICU با 6 تخت را تا اواخر شهریور ، راه اندازی بلوک زایمانی در پاییز امسال و اصلاح سیستم دفع پسماندهای بیمارستانی تا ماه آینده را از اقداماتی دانست که منجر به بهبود هرچه بیشتر وضعیت بیمارستان خواهند شد.

وی افزود : امسال اعتبارات خوبی برای ارتقای وضعیت تجهیزات در استان هزینه شده که بیمارستان سنقر نیز با استفاده از آنها می تواند بسیاری از نیازهایش را رفع کند.

وی کاهش 25درصدی ارجاع از بیمارستان سنقر به مرکز استان را نشانه دیگری از ارتقای شرایط در شهرستان دانست وگفت این بیمارستان باید تبدیل به مرکز آموزشی درمانی شود.

وی همچنی از شروع مجدد پایش ها در شبکه های بهداشت و درمان با الگویی جدید خبر داد.

۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید