اخبار

دکتر امامی رضوی از طرح سلامت الکترونیک در شهرستان پاوه بازدید کرد

دکتر امامی رضوی از طرح سلامت الکترونیک در شهرستان پاوه بازدید کرد

سید حسن امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در امور دانشگاه ها گفت: با همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بنیاد برکت تل وابسته به ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) پرونده الکترونیک سلامت در شهرستان پاوه مستقر شده از لحاظ سخت افزار و نرم افزار آمزش لازم داده شده است .

امامی رضوی افزود:پرونده الکترونیک سلامت اطلاعات ما را به روز میکند همچنین سطح آموزش ما را بالا ، حوزه ارائه خدمات عملکرد را بهتر و قابل پایش می کند.

قائم مقام وزیر در ادامه افزود :  پرونده الکترونیک سلامت برای مدیران بالا دست کمک می کند تا عملکرد ذی نفعان را پایش کند و در عین حال خدمات را برای مردم پیشرفته می کند.

قائم مقام وزیر بهداشت در ادامه گفت: در گذشته بسته خدمات محدود بود و زیر ساخت ها به ما اجازه نمی داد ولی پرونده الکترونیک خدمات را برای ما گسترش تر می کند ،چیزی که مهم است توسعه در سطح اول و افزایش خدمات به سطح دوم و سوم است و این شرکت امکاناتی که فراهم کرده  را در سطح گسترده ارتقاء می دهد .

امامی رضوی ادامه داد: امکانات فعلا فراهم شد و با همت مسئولان امکانات به سطوح دیگر هم می رسد به نظر من این امکانات که در اختیار مردم قرار می گیرد به افزایش سطح سلامت آنها کمک قابل توجهی میکندو در سطحی که برنامه ریزی کردیم مثل مراقبت های مادر و کودک این سطح اجرا می شود.

وی در پایان گفت : نباید انتظار داشته باشیم تمام خدمات دراین سیستم یک جا اجرا شود بلکه باید به تدریج انجام شود ، کاری که در این جا اجرا می شود در خیلی از کشورها هنوز صورت نگرفته است .طرح پرونده سلامت در سطحی که فعالیت کرده موفق بوده و به دنبال ارتقاء  آن هستیم.

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید