اخبار

دیدار دانشجویان فعال در انجمن های دانشجویی با دکتر امامی رضوی

دیدار دانشجویان فعال در انجمن های دانشجویی با دکتر امامی رضوی

 دانشجویان عضو کانونهای دانشجویی روز سه شنبه 19 خرداد ماه در سالن اجتماعات بوستان انقلاب با قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار که ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی نیز حضور داشتند ، دکتر امامی رضوی با ابراز مسرت از وجود شور و شوق و به چشم خوردن انگیزه های بالا در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تلاش وزارت بهداشت برای ایجاد محیطی آکنده از تحقیق و پژوهش در دانشگاه ها اشاره کرد .

وی در ادامه به گفتگوی مستقیم با دانشجویان پرداخت و به طرح سوالاتی در رابطه با طرح تحول سلامت پرداخت و دانشجویان نیز در پاسخ نقطه نظرات خود را در خصوص دانشگاه و طرح های کشوری ارایه کردند.

دکتر  کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار ضمن تشکر از دکتر امامی رضوی به خاطر حضور در دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توان و ظرفیت بالای علمی و فرهنگی برخوردارند از تلاش دانشجویان برای کمک به حل مسائل فرهنگی و رفاهی قدردانی کرد.

 همچنین در این دیدار دبیران کانونهای دانشجویی ضمن معرفی کانونها و فعالیت های صورت گرفته مسائل و مشکلات خود را با قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها در میان گذاشتند . 

لازم به ذکر است در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 14 کانون  ، یک تشکل و یک انجمن دانشجویی  فعالیت می کنند.

4 3 2

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

س. یاسمی
۱۳۹۴/۰۳/۲۶
4
0
0

سلام دوستان خدا قوت بسیار خوشحالم که فعالیت های دانشجویان فعال و پرشور کرمانشاهی مورد توجه قرار گرفته امیدوارم این دیدار شروع توجه بیشتر مسئولین دانشگاه و دانشکده ها به مساله به روز سازی امکانات اموزشی دانشگاه و اموزش و تربیت در دانشگاه و بزرگداشت بنیان
خانواده در میان نسل جدید دانشجو و همت در تولید دانش و تمرکز بر ارتقا سطح علمی و عملی دانشجویان باشد و هدف اصلی حضور دانشجو در دانشگاه کم رنگ نگردد ...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید