اخبار

دکتر کریم: استان کرمانشاه نیاز به مرکز بیماری های خاص دارد

دکتر کریم: استان کرمانشاه نیاز به مرکز بیماری های خاص دارد

ریس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه در جمع اعضای سازمان های مردم نهاد استان کرمانشاه از آنان خواست تا برای سلامت مردم به یاری وزارت بهداشت بشتابند.

دکتر حسین کریم با اشاره به اینکه استان در زمینه بیماری های خاص مشکل جدی دارد گفت: استان کرمانشاه به مرکز بیماری های خاص نیازمند است و سازمان های مردم نهاد به ویژه سازمان های حامی بیماران خاص باید راه اندازی این مرکز را به صورت یک مطالبه مردمی مطرح نمایند تا در سفر آتی ریاست محترم جمهوری مطرح و مصوب گردد.

وی مشکل سرطان را در استان جدی توصیف کرد و گفت  حجم سنگین بیماران سرطانی به ویژه مشکلاتی از جمله تهیه داروی آنها که به عنوان  اصلی ترین مساله در درمان آنها مطرح است و به ویژه بدهی زیادی که دانشگاه از بیمه ها طلب دارد و نیز مسائلی همچون وجود  فقط یک دستگاه رادیوتاپی که با نوبت دهی طولانی مدت و اختلال در کار نمی تواند جوابگوی حجم عظیم بیماران مبتلا به سرطان باشد.

این فوق تخصص قلب و عروق  تلاش را برای تغییر الگوی مصرف و فرهنگ غذایی به سمت مصرف غذاهای سلامت محور مهم ارزیابی کرد و گفت : این انجمن ها می توانند با ارائه الگوی سالم به صورت علمی مردم را به طور علمی به سمت رفتارهای مبتنی بر سلامت پیش ببرند.

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید