اخبار

آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد

کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند
آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد / برکناری تمام مسئولان مرکز سنجش
وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند .پیش تر  نیز سوالات آزمون دستیاری لو رفته و به فروش رفته بود که در آن زمان سایت «بازتاب» آن را افشا نموده بود.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.

به گزارش تابناک، وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند .

داوطلبان نیز با حفظ آمادگی علمی خود را برای شرکت در آزمون جایگزین که به زودی زمان آن اعلام خواهد شد، مهیا کنند. جزئیات برگزاری آزمون مجدد اعلام خواهد شد.

گفتنی است، پیش تر در زمان دولت اصلاحات نیز سوالات آزمون دستیاری لو رفته و به فروش رفته بود که در آن زمان سایت «بازتاب» آن را افشا نموده بود.

در آزمون زمان دولت اصلاحات حدود 800 نفر توانسته بودند با پرداخت مبالغی هنگفت پاسخ سوالات را دریافت نمایند که در ان زمان پاسخ های درست آزمون با گذاشتن یک فاصله برای خریداران سوالات نشانه گذاری شده بود.

در همین زمینه رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد:با توجه به ابطال سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از سوی وزیر بهداشت، اولویت اصلی برنامه ریزی برای تعیین زمان برگزاری مجدد آزمون است.

دکتر عباس زارع نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همزمان با پیگیری و ریشه یابی کامل تخلفات، تعیین زمان برگزاری آزمون مجدد از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین منظور این مسئله نیز در حال پیگیری است.
نظرات کاربران:
۱ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید