اخبار

مدیر شبکه بهداشت ‌و درمان اسلام‌آباد غرب : اسلام‌آباد به محل ارجا‌ع بیماران غرب استان کرمانشاه تبدیل می‌شود

مدیر شبکه بهداشت ‌و درمان اسلام‌آباد غرب : اسلام‌آباد به محل ارجا‌ع بیماران غرب استان کرمانشاه تبدیل می‌شود

دکترحمید‌رضا‌ بیگ‌رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: عملکرد بیمارستان امام خمینی(ره) در سال گذشته براساس سامانه‌های الکترونیکی نظارت بر میزان عملکرد کادر پزشکی و‌ کارکنان در بین بیمارستان‌های کشور برترین شناخته شد.

مدیر شبکه بهداشت ‌و ‌درمان شهرستان اسلام‌‌آباد غرب افزود: براساس بررسی‌های انجام شده توسط استانداری و نظارت سامانه‌های الکترونیکی و دانشگاه علوم پزشکی از تغییرات ایجاد شده در بیمارستان و میزان رضایتمند‌ی مراجعان در سطح کشور بیمارستان امام خمینی(ره) با وجود کمبود‌هایی که در حال حاضر دارد رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

وی با بیان اینکه شاخص اصلی برتر شدن بیمارستان براساس سامانه الکترونیکی و سنجش ارتقای عملکرد کادر درمانی است، گفت: در راستای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌های سراسر کشور سامانه الکترونیکی به منظور سنجش عملکرد کادر درمانی راه‌اندازی شده که پرداخت حقوق براساس عملکرد و میزان پیگیری وضعیت بیماران از جمله شاخص‌های این سامانه هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در بیمارستان امام خمینی(ره) تغییرات بسیاری برای ارتقا وضعیت اعمال شده است،بیان کرد: در این زمینه بخش زنان و‌ مردان، آی.سی.یو، انبارها، بخش ‌بایگانی و بخش مراقبت‌های ویژه نوز‌ادن این بیمارستان بهبود پیدا کرد تا زمینه ارتقای سطح رضایتمند‌ی مراجعان به این بیمارستان فراهم شود.

بیگ‌رضایی با بیان اینکه در مجموع 10 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی بیمارستان امام خمینی(ره) اختصاص یافته است، اظهار کرد: 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود بخش زنان ‌و مردان و 1.5 میلیارد ریال برای نوسازی بخش آی.سی.یو و 800 میلیون برای ساخت انبار دارویی در این بیمارستان اختصاص یافته است.

مدیر شبکه بهداشت ‌و ‌درمان شهرستان اسلام‌‌آباد غرب گفت: این بیمارستان براساس وضعیت و عملکرد بیمارستان‌های همسطح خود به لحاظ تجهیزات و وسعت کار در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته و سنجش تمامی بیمارستان‌ها در سطح کشور در یک تراز قرار داده نمی‌شود.

بیگ‌رضایی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نظر دارد اسلام‌آباد غرب را به عنوان محل ارجا‌ع بیماران غرب استان قرار دهد، بیان کرد: از جمله اقداماتی آینده در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب ایجاد بخش خصوصی و ساخت کلینیک درمانی با تخصیص اعتباری 28میلیارد ریالی است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب 131 تخت فعال دارد، بیان کرد: از جمله اقدامات دیگری که در این بیمارستان انجام شده آموزش کارکنان تمامی ردهها در زمینه چگونگی برخورد با بیماران و اجرایی کردن سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) در بخش اورژانس بیمارستان بود.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید