اخبار

چارت جدید وزارت بهداشت اعلام گردید.

تعداد معاونت‌های وزارت بهداشت از 8 معاونت به 5 معاونت کاهش یافت و تعداد ادارات کل این وزارتخانه نیز به 25 اداره کل تقلیل یافت.
.

عباس زارع نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی گفت: با ابلاغ چارت جدید وزارت بهداشت، تعداد معاونت‌های وزارت بهداشت از 8 معاونت به 5 معاونت کاهش یافت و تعداد ادارات کل این وزارتخانه نیز به 25 اداره کل تقلیل یافت.

وی گفت: در چارت جدید معاونت سلامت به 2 معاونت بهداشت و معاونت درمان تقسیم می‌شود که مسئولیت معاونت درمان را حسن امامی رضوی و مسئولیت معاونت بهداشت وزارت بهداشت را مصداقی نیا به عهده خواهد داشت و در بقیه معاونت‌ها و حوزه‌های مشاوره و قائم مقامی با وجود تغییر برخی عناوین حقوقی، افراد حقیقی چندان تغییر نمی‌کنند.

وی افزود: در چارت جدید وزارت بهداشت، اداره کل روابط عمومی حذف شده و با ادغام آن با اداره کل حوزه وزارتی به اداره کل حوزه وزارتی و روابط عمومی، تغییر کرده است.

زارع نژاد گفت: با توجه به این تغییرات و با توجه به پایان دوره مأموریت اینجانب در وزارت بهداشت بعد از 5/4 سال بنده از وزارت بهداشت به سازمان صدا و سیما باز می‌گردم.

وی افزود: در این مدت از همکاری مؤثر اصحاب رسانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌مند شدیم که آخرین آن همکاری خبرنگاران درباره آزمون دستیاری بود که باید در جای مناسب از همه این همکاران قدردانی شود.

عباس زارع نژاد؛ پزشک عمومی است که از شهریور 84 با حضور کامران باقری لنکرانی، به عنوان وزیر بهداشت، تاکنون به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت کرده است.
۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید