اخبار

پیام رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید/ فراخوان جهاد علمی در جهت توسعه آموزش و پژوهش

پیام رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید/ فراخوان جهاد علمی در جهت توسعه آموزش و پژوهش

بسم الله الرحمن الرحیم

فصل زیبای پاییز با مهر آغاز می شود، ماهی که بهارگونه طراوت و شادابی را به مجامع دانش آموزی و دانشگاهی می بخشد. بهاری که در جان جویندگان دانش جوانه می زند و بالندگی و رشد فردی و توسعه و اعتلای جامعه را به بار می نشاند ، جامعه ای که نیازمند تقویت پایه های علمی و تغییر نگرش و جهت دهی اندیشه به سوی تعالی است.

اینجانب با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به مدرسان و اعضای محترم هیأت علمی ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ، همچنین تبریک به دانشجویان جدیدالورود به دلیل موفقیت شان در راهیابی به این دانشگاه ، امیدوارم با جدیت و تلاش جمعی با جهاد علمی در جهت توسعه آموزش و پژوهش کوشش نموده و دانشگاه را با این همت عمومی در شمار دانشگاه های تراز اول کشور درآوریم. 

لذا لازم می دانم در این آغاز دوباره، خطاب به دانشجویان ، بر نظم و حضور مستمر در فضاهای آموزشی ، مطالعه دقیق کتب و مراجع درسی و پرهیز از محدودکردن خود به مطالب محدود جزوه ها ، مشارکت فعال در گروه ها و انجمن های دانشجویی ، توجه به ورزش و سلامتی و ارتباط علمی و پژوهشی مداوم با اساتید جهت پرورش تفکر نقاد علمی تأکید کنم و از اساتید گرامی بخواهم تا ضمن روز آمدی علمی خود ، همت عالی شان را صرف پرورش دانشجویان کارآمد ، عالم و پژوهشگر نموده و دلسوزانه و پدرانه در راهنمایی آنان به سمت خیر و صلاح و نیکی کوشش نمایند.

موفقیت روز افزون همه فعالان گستره دانش و اندیشه را از خداوند عالم خواهانم.

                                                                                                     دکتر حسین کریم

                                                                                                       رئیس دانشگاه
۴ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید