اخبار

دکتر کریم: دانشکده های این دانشگاه نیازمند طرحی نو هستند

دکتر کریم: دانشکده های این دانشگاه نیازمند طرحی نو هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر حسین کریم روز دوشنبه در نشستی که با مدیران، اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت در سرسرای کنفراس این دانشکده داشت، به پاره ای از انتظارات خود از دانشکده های علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت.
وی با تاکید براینکه اساتید برجسته ای در دانشکده های علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به خدمت هستند اظهار کرد: نبود هم افزایی صحیح بین دانشجو و هیات علمی در برخی از دانشکده ها دیده می شود و این مطلب به کسب علم صدمه می زند که باید چنین روابطی اصلاح شود.
ارتباط بین المللی بین دانشکده، انتقال تجربیات و اشتراک دانشکده ها، توجه به کمبود اعضای هیات علمی از دیگر انتظارات رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دانشکده های این دانشگاه بود.
به گفته این مسئول، آنچه در دانشگاه و دانشکده های پزشکی اولویت دارد کار جمعی، هم هدفی و همفکری اساتید و هیات علمی دانشکده است.
وی با تاکید براینکه این همفکری در دانشکده بهداشت دیده می شود اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون دانشکده بهداشت کرمانشاه شاهد افتتاح چند پروژه عمرانی و پژوهشی بوده و همگی ناشی از وجود یک مدیر موفق و اساتیدی توانمند در به سرانجام رساندن برنامه ها در این مرکز علمی است.

* پیشروی به سوی تحصیلات تکمیلی
وی مهم ترین هدف این دانشکده در بخش کیفی را پیشروی به سمت تحصیلات تکمیلی عنوان کرد و اظهار کرد: رسیدن به این هدف بی شک موجب افزایش ظرفیت دانشکده و بالا رفتن اعتبارات علمی و پژوهشی می شود.
کریم یادآور شد، در انتخاب و ارزیابی عملکرد مدیر دانشکده نباید تنها مدرک پزشکی مدنظر قرار گیرد و چنین انتظاری بی شک به سیستم مدیریتی ضربه وارد می کند و باید نوع نگرش به مدیر دانشکده تغییر کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر معاون آموزشی وزارت بهداشت به کرمانشاه در دو هفته آینده خبر داد و افزود: سال جاری به عنوان تحول سلامت در بخش آموزش و پژوهش نامگذاری شده و بی شک سفر دکتر لاریجانی به کرمانشاه چشم اندازهای مطلوبی در این بخش ایجاد می کند.
در این مراسم سه طرح دانشکده بهداشت افتتاح و عملیات احداث ساختمان تحصیلات تکمیلی این دانشکده نیز کلنگ زنی شد.


۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید