اخبار

بخش پاتولوژی آزمایشگاه مرکزی افتتاح شد

بخش پاتولوژی آزمایشگاه مرکزی افتتاح شد

بخش پاتولوژی آزمایشگاه مرکزی افتتاح شد.

رییس آزمایشگاه مرکزی با اعلام خبر فوق گفت: این مرکز با خریداری و نصب دستگاه های تمام اتوماتیک جهت انجام آزمایشات پاتولوژی آماده ارایه خدمات به همشهریان محترم می باشد و آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه آزمایشگاه مرکزی با  شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان نیز اعلام می نماید.

مسعود گودرزی در خصوص وضعیت این مرکز نیز گفت : در این آزمایشگاه که زیر بنای بیش از دوهزار متر مربع با تجهیزات مدرن و پیشرفته ایمنولوژی ، هورمون شناسی ، کاریئتایپ ، PND ( تشخیص پیش از تولد ) و...بدون اغراق مرکزی منحصر به فرد در غرب کشور است.

 وی با اشاره به اینکه بیشترین آزمایشات درخواستی این مرکز FBS- TG - Ch - Cr - TSH - CBC - U/A   می باشد تعداد کارکنان را 73 نفر اعلام کرد و گفت : این تعداد شامل 8 نفر عضو هیات علمی ، متخصصان ، کارشناسان ارشد ، کارشناسان و تکنیسین ها و همکاران بخش های دیگر است که در طی 12 ساعت روزانه فعالیت این مرکز در بخش های گوناگون تلاش می کنند.

 آزمایشگاه مرکزی از ساعت 5 و سی دقیقه صبح با نوبت دهی به بیماران کار خود را شروع می کند و بیماران تا ساعت حدود 7 صبح ثبت نام شده و به ترتیب تا حدود 11 صبح کار نمونه گیری آنان در باجه های نمونه گیری انجام می شود.

سیستم نوبت دهی برای پذیرش و همچنین خونگیری از جمله امکانی است که رضایتمندی مراجعان را به همراه داشته و با بهینه سازی فضاهای فیزیکی و تجهیز آزمایشگاه ها با دستگاه های مدرن و دقیق چهره آزمایشگاه مرکزی نسبت به گذشته تغییر قابل ملاحظه ای کرده است و اخیرا سامانه جواب دهی اینترنتی این مرکز هم راه اندازی شده است.

گفتنی است به طور میانگین روزانه حدود 700 نفر برای انجام آزمایشات تشخیصی به آزمایشگاه مرکزی دانشگاه واقع در میدان طالقانی کرمانشاه  مراجعه می نمایند.

۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید