اخبار

تقدیر از فعالان پارک سلامت در مراسم اختتامیه هفته سلامت

مراسم اختتامیه هفته سلامت _پارک سلامت با استقبال گسترده شهروندان،فعالان عرصه بهداشت و درمان و مسئولین استان در پارک شاهد برگزار شد.

هفته سلامت که در چند سال اخیر با ابتکار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با محوریت یکی از پارک های مرکزی شهر برگزار می شود این بار نیز با رقابت   گسترده واحدهای مختلف دانشگاه به پایان رسید تا مراسم اختتامیه  هفته سلامت نیز مکانی باشد برای معرفی واحدهایی که در این هفته در ارایه خدمات و آموزش به شهروندان از دیگران پیشی گرفته اند.

 دکتر نوری زاد در این مراسم ضمن قدردانی از برنامه های گسترده همه واحدهای دانشگاه در هفته سلامت از همکاری گسترده دیگر سازمان های استان نیز تقدیر کرد و خواستار ارتقای همکاری و همراهی آنان در جهت نیل به جامعه سالم شد. دبیر هفته سلامت دانشگاه نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات انجام گرفته در هفته سلامت ارایه داد .دکتر جوکار با اشاره به بازدید روزانه بیش از سه هزار نفر از نمایشگاه میزان رضایت آنها را از خدمات و آموزش های ارایه شده را قریب به شصت درصد اعلام کرد.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و اهدای لوح به 11 سازمان همکار در برپایی پارک سلامت به  غرفه های گروه طرح و توسعه، گروه پیشگیری از بیماری ها، مجمع خیرین سلامت، مشاوره پزشکی، معاونت غذا و دارو، دانشکده دندانپزشکی، سازمان انتقال خون، اداره شیلات ،فوریتهای پزشکی و شبکه بهداشت و درمان دالاهو با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.  

۲۵ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید