اخبار

دکتر کریم: دانشکده داروسازی مجمعی از نیروهای خلاق،خوش فکر و پرانرژی است

دکتر کریم: دانشکده داروسازی مجمعی از نیروهای خلاق،خوش فکر و پرانرژی است

نشست رئیس دانشگاه با جمعی از مسئولان دانشکده داروسازی یکشنبه بیست و دوم آذر ماه در دفتر ریاست این دانشکده برگزار شد.

این نشست با حضور ریاست دانشگاه، معاون آموزشی و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ، ریاست دانشکده داروسازی و جمعی از مسئولان  و اعضاء هیأت علمی و مدیران گروه های آموزشی این دانشکده برگزار گردید.

در این نشست ابتدا دکتر مجرب رئیس دانشکده و میزایی معاون آموزشی به ارائه گزارش پرداختند ، سپس  مدیران گروه های شیمی دارویی ،فارماسیوتیکس ، فارماکوگنوزی و زیست فناوری دارویی به ارائه گزارش های تکمیلی پرداختند. 

این نشست با ارائه نظرات و بیان دشواریها و چالشها توسط اعضای هیأت علمی این دانشکده ادامه یافت و در این خصوص معاونین آموزشی و تحقیقات و فناوری دانشگاه به بررسی و چگونگی حل این چالشها و دشواریها پرداختند.

دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اینکه بهترین های دانشگاه در این دانشکده جمع شده اند گفت: بسیار خوشحالم که تعدادی از نیروهای با استعداد ، خلاق و پر انرژی را در دانشکده داروسازی داریم .

وی با اشاره به بحث برنامه ریزی گفت: دانشکده باید اهداف خود را برای سال 95 ببیند و با مشخص کردن چالش ها ، اولویت ها و نیاز ها نگرانی نرسیدن به این اهداف را از بین ببرد. 

دکتر کریم درخصوص مشکلات پیش رو گفت: اعضای هیات علمی می باید با اولویت بندی مشکلات و حفظ انسجام و همدلی بصورت یکپارچه به حل مسایل بپردازند.

رئیس دانشگاه بحث کمبود اعضای هیئت علمی را بسیار مهم دانست و گفت: ما باید از روش های مختلف برای جذب اعضای جدید هیئت علمی استفاده کنیم .

 

4  

3  

2  

1

 

۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید