اخبار

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه: بیماری قلبی اصلی ترین دلیل مرگ در کرمانشاه است

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه: بیماری قلبی اصلی ترین دلیل مرگ در کرمانشاه است

 مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه هشت هزار 341 مورد فوت در استان به ثبت رسیده است که دلیل بیشتر آن ها بیماری های قلبی گزارش شده است.

علیرضا قبادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه اطلاعات تولد و فوت به دقت در کرمانشاه ثبت می شود، افزود: این آمار در مدت مشابه سال گذشته هشت هزار و 453 مورد بوده است که نشان از کاهش تعداد وفات در سال جاری دارد.
وی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 26 هزار و 943 مورد تولد در استان ثبت شده است که از تعداد 14 هزار و 137 مورد پسر و مابقی دختر بوده اند.
مدیرکل ثبت احوال افزود: این آمار نشان می دهد که از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در هر ساعت چهار نوزاد به دنیا آمده اند و یک نفر فوت کرده است.
وی امیرعلی، محمد طاها، محمد، امیر عباس و امیر حسین را به ترتیب محبوب ترین اسامی برای نوزادان پسر و باران، فاطمه، زهرا، یسنا و نازنین زهرا را محبوب ترین اسامی برای نوزادان پسر در کرمانشاه عنوان کرد.
قبادی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ثبت احوال در شهر کرمانشاه سه دفتر فعال، در 14 شهرستان کرمانشاه اداره مستقل و در چهار بخش نمایندگی فعال دارند.

۵ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید