اخبار

دکتر حریرچی در جمع مردم روانسر: هدف اصلی وزارت بهداشت کمک به مناطق محروم و کم برخوردار است

دکتر حریرچی در جمع مردم روانسر: هدف اصلی وزارت بهداشت کمک به مناطق محروم و کم برخوردار است

 
هدف اصلی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کمک به مناطق محروم و کم برخوردار و خدمت به اقشار ضعیف تر جامعه است .

قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه دولت در این منطقه خدمات خوبی را در حوزه سلامت به انجام رسانده است و امیدواریم بتوانیم توان پاسخ به نیازهای مردم به ویژه احداث بیمارستان در شهرهای کوچکتر را داشته باشیم.

دکتر حریرچی افزود : وزارت بهداشت تلاش می کند تا بدون توجه به رنگ ، قومیت ، مذهب ، شهر یا استان به همه هم میهنان خدمت کند.

وی که در جشن مولودی پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت در جمع مردم شهرستان روانسر سخن می گفت با اظهار خشنودی از حضور در منطقه اورامانات اظهار داشت : این منطقه یاد دلاوری و پایمردی مردم و هم رزمان شهید چمران را در ذهن زنده می کند.

دکتر حریرچی با تبریک میلاد پیامبر اعظم ، آن بزرگوار را رحمت برای تمام عالمیان توصیف کرد و گفت: حضور در جشن ها و مراسمی که رنگ و بوی عشق پیامبر عزیز را می دهد انسان را به وجد می آورد که این توفیق امروز با حضور بنده در شهرستان روانسر و در میان مردم این شهربرای من فراهم شد.

گفتنی است دکتر حریرچی در این سفر همچنین ضمن بازدید از مرکز درمان بستر شهرستان روانسر و گفتگو با کارکنان و مراجعان از نزدیک در جریان فعالیت ها ، نیازها و توانمندیهای عرصه سلامت در شهرستان قرار گرفت آنگاه در نشستی با حضور مسئولان محلی به بررسی راهکارهای مربوط به این حوزه پرداخت. 


حریرچی3
حریرچی 2
حریرچی

۷ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید