اخبار

تکمیل بیمارستان اسلام‌آبادغرب بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل بیمارستان اسلام‌آبادغرب بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: برای تکمیل بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آبادغرب به  10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، افشین کریمی در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان اسلام آبادغرب، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه گفت: کار ساخت بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آبادغرب با پیشرفت فیزیکی 84 درصدی ادامه دارد.

وی افزود: کار ساخت فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب در زمینی به مساحت 10هزار و 500 متر مربع آذر ماه سال 90 آغاز شد و تا کنون 12 میلیاردو 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

 کریمی در ادامه با بیان اینکه  این بیمارستان برای تکمیل به 10 میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد،  تصریح کرد: این بیمارستان در شش طبقه احداث و مجهز به بخش های اداری، رادیولوژِی، بستری داخلی، مراقبت‌های ویژه بخش ICU و CCU بخش بستری زنان و زایمان و بخش بستری کودکان می باشد.

وی افزود: برای  این بیمارستان 126 تخت در نظر گرفته شده  که 86 تخت جهت بخش های جراحی، 30 تخت برای بخش ICU و CCU  و 10 تخت برای بخش نوزادان  است.

کریمی خاطرنشان کرد: در سال 94 اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومانی برای  این پروژه مصوب شده که تاکنون یک میلیاردو 750 میلیون تومان از این مبلغ تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار اسلام ابادغرب در این بازدید از معاون وزیر در خواست کرد با توجه به اینکه اسلام آبادغرب قطب درمانی غرب استان کرمانشاه است، با پیگیری لازم جهت اختصاص بودجه، به روند اجرایی این طرح سرعت بخشیده شود تا نیاز درمانی غرب استان مرتفع گردد.

دکتر حمیدرضا بیگرضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب نیز ضمن ارائه گزارش از روند بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: ماهانه 1200 مورد جراحی در بیمارستان اسلام آبادغرب انجام می گیرد.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد مراجعین، بخش اورژانش باید 800 متر مربع باشد، ولی هم اکنون بیمارستان اسلام آبادغرب با 250 متر مربع اورژانس فعال به مراجعین خدمت رسانی می کند.

۲۶ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید