اخبار

دکتر کریم: بیش از 50پروژه از پروژه های دانشگاه به بهره برداری رسیده است

دکتر کریم: بیش از 50پروژه از پروژه های دانشگاه به بهره برداری رسیده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعریف بیش از  200پروژه در دانشگاه علوم پزشکی در دو سال اخیر از راه اندازی و افتتاح حدود 50 پروژه خبر داد.

دکتر حسین کریم امروز در حاشیه همایش ملی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه سلامت که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مقامات عالی رتبه کشور برگزار شد به وجود مشکلات زیرساختی در استان در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و این مسایل را عامل تعریف این پروژه ها در استان کرمانشاه دانست  و افزود: امیدواریم با افتتاح و راه اندازی این 200 پروژه جایگاه کرمانشاه عنوان قطب غرب کشور در تمامی حوزه های بهداشت و درمان تثبیت شود.

وی مهمترین پروژه های راه اندازی شده در این مدت را مرکز تصویربرداری فارابی، مرکز بهداشتی درمانی جامع شهرک امام، پرونده سلامت خانوار های حاشیه شهرها،پرونده سلامت الکترونیک در پاوه، سیستم امحای زباله در کلیه بیمارستان های استان، مرکز بهداشتی درمانی نفت شهر ، بازسازی و بهسازی کلیه بیمارستان های استان در قالب هتلینگ و  افتتاح کلین روم دانست.

ریاست دانشگاه  همچنین از  آمادگی دانشگاه برای بهره برداری از بیش از 50 پروژه خبر داد و گفت پروژه های  مرکز بهداشت و درمانی بورژان و دالاهو ، 41 خانه بهداشت، اتاق عمل پیشرفته بیمارستان معتضدی، پاویون بیمارستان طالقانی ، مرکز مهارتهای بالینی و EDC و رستوران سلامت از پروژه هایی است که بزودی و با انجام هماهنگی با مسئولین استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی مرکز نگهداری بیماران مسلول، کلینیک جامع تخصصی امام رضا(ع) ،دانشکده دندانپزشکی، بلوک زایمانی بیمارستان های مرکز استان، بیمارستان سوختگی، بیمارستان صحنه، مرکز جراحی بیمارستان طالقانی، کلینیک دانشگاه و مراکز رادیولوژی در شهرهای کوچک استان را از مهمترین پروژه های در حال اجرا در استان دانست که دارای پیشرفت بالای 50درصد هستند.

دکتر حسین کریم همچنین توسعه اورژانس ها ، تخت های ویژه بیمارستان ها، پردیس دانشگاه ، جراحی قلب و مرکز رادیوتراپی  بیمارستان امام رضا (ع)را از پروژه هایی دانست که در حال مطالعه و آماده اجرا است و گفت  : امیدواریم با افزایش تجهیزات دراستان که بصورت مداوم در حال ورود به استان است بتوانیم گام های مطلوبی برای تقویت زیر ساخت ها با نگاه ویژه به توریسم درمانی و جبران عقب ماندگی ها انجام دهیم.

۳۰ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید