اخبار

کنگره سراسری بیماریهای ویتره و رتین در کرمانشاه برگزار می‌شود

کنگره سراسری بیماریهای ویتره و رتین در کرمانشاه برگزار می‌شود

نهمین کنگره سراسری بیماریهای شبکیه و زجاجیه چشم، اردیبهشت سال آینده به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر حمید آریایی‌تبار دبیر علمی این همایش در جمع خبرنگاران، زمان دقیق برگزاری همایش را اول تا سوم اردیبهشت ماه اعلام کرد که به مدت سه روز در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این فلوشیپ بیماری‎‌های شبکیه اظهار کرد: مجری کنگره نیز دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری انجمن چشم پزشکی است.

آریایی‌تبار با بیان اینکه این همایش هر سال در کشور برگزار می‌شود، هدف از برپایی آن را ارائه آخرین دستاوردهای دانش چشم پزشکی در حوزه شبکیه و زجاجیه و همچنین آخرین دستاورد شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی اعلام کرد.

وی معتقد است، برپایی این کنگره دانش روز علوم چشم پزشکی را در اختیار متخصصین این حوزه قرار خواهد داد.

دبیر علمی کنگره خاطرنشان کرد: در اولین روز کنگره، بازآموزی در ارتباط با بیماری‎‌های شبکیه انجام خواهد شد و در دو روز دیگر مقالات و گزارش توسط اساتید برتر ملی و مهمانان خارجی ارائه می‌شود و خروجی کنگره نیز به صورت کتابچه و CDدر خواهد آمد.

آریایی‌تبار جامعه هدف کنگره را نیز چشم پزشکان، رزیدنت‌های چشم پزشکی، پزشکان عموم، دانشجویان پزشکی و ... اعلام کرد و افزود: سقف مهمانان نیز به انداز ظرفیت هتل پارسیان خواهد بود.

وی اظهار کرد: احتمالا وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در کنگره حضور خواهند یافت.

این فلوشیپ بیماری‌های شبکیه عنوان کرد: همایش هر روز از هشت صبح تا 18 برگزار می‌شود و تلاش شده بهترین پذیرایی را از مهمانان حاضر در کنگره داشته باشیم.

۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید