اخبار

200 نفر نیروی بهداشتی جذب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می شوند

200 نفر نیروی بهداشتی جذب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می شوند

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجوز جذب تعداد 200 نفر نیروی بهداشتی را از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اخذ نموده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: به دنبال درخواست و پیگیری این دانشگاه و با مساعدت و دستور شخص وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت مجوز جذب از 130 تا 200 نفر نیروی بهداشتی ، درمانی به این دانشگاه داده شده است که همزمان با آغاز سال 1395 وارد مرحله انجام پروسه استخدام می شود.

دکتر کریم افزود: این افراد برای خدمت در مناطق مرزی و ستاد شبکه های شهرستان های غربی استان در رسته های کارشناس بهداشت محیط ، کارشناس مبارزه با بیماری ها و کارشناس بهداشت عمومی استخدام می شود.

دکتر کریم با ذکر این نکته که علاوه بر اخذ مجوز جذب این تعداد نیرو که در نوع خود کم نظیر است گفت: برای اولین بار در کشور هزینه ها و حقوق این افراد نیز از خود محل وزارت بهداشت تأمین شود و عملاً دانشگاه از این نیروها در جهت خدمت به مردم بهره می برد بدون اینکه بار مالی برای دانشگاه داشته باشد  که این موفقیت قابل توجهی است.

وی گفت: یکی از مشکلات دانشگاه متقاضیان فراوانی است که از شهرستان ها و بخصوص شهرستان های مرزی قصد انتقال به کرمانشاه و دیگر شهرستان ها را دارند که با استخدام این افراد متقاضیان می توانند مابقی خدمت خود را در شهرستان های مدنظر خود بگذرانند.

دکتر کریم گفت: این نیروهای بهداشتی از طریق آزمون رسمی استخدام می شوند و افراد می توانند از طریق سایت دانشگاه پیگیر آگهی استخدام شده و ثبت نام کنند.

۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید