اخبار

وزیر بهداشت در همایش تحول سلامت دهان ودندان از غرفه دندان پزشکی معاونت بهداشتی تقدیر کرد

وزیر بهداشت در همایش تحول سلامت دهان ودندان از غرفه دندان پزشکی معاونت بهداشتی تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی  در سالگرد طرح تحول سلامت دهان و روز دندانپزشکی ( 23 فروردین ماه )همایش یک روزه توسط وزارت بهداشت در هتل المپیک تهران برگزار شد. 

در این همایش که برای هر دانشگاه علوم پزشکی یک غرفه اختصاص داده شده بود واحد سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی نیز دستاوردهای یک ساله خود را به معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داد .

دکتر هاشمی وزیر بهداشت  در معیت معاونین و رئیس اداره سلامت دهان و دندان و رؤسای کلیه دانشگاه های کشور و معاونین بهداشتی و درمانی سراسر کشور از  غرفه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید یعمل آوردند و  دکتر فرخی مسئول واحد سلامت دهان و دندان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 94 و کارهای دردست اقدام در سال 95 به وزیر محترم و همراهان ارائه دادند .

وزیر نیز ضمن ابزار خرسندی و تشکر از غرفه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  از واحد سلامت دهان ودندان معاونت بهداشتی تقدیر نمودند .

دکتر فرخی مسئول واحد سلامت دهان ودندان دستاوردهایی که در غرفه در یکسال گذشته در راستای طرح تحول سلامت دهان به نمایش گذاشته شده بود را  انجام وارنیش فلوراید برای کلیه دانش آموزان ممقطع ابتدایی ، تشکیل پرونده الکترونیک و ثبت در سامانه (برای دانش آموزان) ،    تجهیز و راه اندازی مراکز تحت پوشش  ،   عقد قرارداد بیمه روستایی با دندانپزشکان   وخدمات دهان و دندان ارائه شده به گروه هدف در سال 94 عنوان کرد

وی همچنین خرید 20 دستگاه کانکس سیار با یونیت ثابت برای ارائه خدمت به دانش آموزان و مناطق محروم  ،   انجام مرحله دوم وارنیش فلوراید برای دانش آموزا ن  و افزایش عقد قرارداد بیمه روستایی با دندانپزشکان کارهای در دست اقدام در سال 95  ذکر کردند .
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید