اخبار

هشدار حراست دانشگاه / مواظب کلاهبرداریهای تلفنی باشید

هشدار حراست دانشگاه / مواظب کلاهبرداریهای تلفنی باشید

حراست دانشگاه از تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست ضمن عدم اطمینان به افراد پشت گوشی تلفن ، مراقب کلاهبرداری های تلفنی باشند.

مدیر حراست دانشگاه با اعلام این هشدار گفت: بنابر گزارشات واصله از مراکز تابعه ،اخیرا افراد ناشناسی با قصد و هدف کلاهبرداری با تعدادی از کارکنان تماس گرفته اند و با جعل عناوینی چون مدیر یا مسئول امور مالی از آنان می خواهند ضمن مراجعه به عابر بانک نسبت به وارد کردن کدهای خاصی اقدام نمایند تا بقول خود سیستم نسبت به رفع مشکل حساب آنها یا اشتباه واریزی اقدام نماید.

کامران مومنی فر افزود: این اقدامات خلاف قانون و کلاهبرداری از حساب کارکنان خدوم دانشگاه بوده و با این روش تاکنون مبالغ قابل توجهی از حساب های آنها کسر گردیده و به حساب کلاهبرداران واریز شده است.

وی مصرانه از کارکنان خواست به هیچ عنوان به تلفن اعتماد نکنند و از پاسخ به درخواست افراد ناشناس و مراجعه به باجه های عابر بانک با این قبیل تماس ها خودداری کنند تا کلاهبردارها به راحتی به اهداف خود دست پیدا نکنند.

گفتنی است در چند سال اخیر این اتفاقات به کرات روی داده و در مراحل مختلف حراست دانشگاه نست به آگاهی بخشی به کارکنان اقدام نموده است.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید