اخبار

تقدیر رییس دانشگاه از برنامه های هفته سلامت

تقدیر رییس دانشگاه از برنامه های هفته سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت  گسترده ی همکاران در هفته سلامت تقدیر کرد.

دکتر کریم در نشست هیات ریسه دانشگاه سخن گفت با اشاره به پیاده سازی روش نوین هفته سلامت افزود: با جمع بندی محاسن و معایب و تبادل نظر در خصوص اثر بخشی پارک سلامت امسال به این نتیجه رسیدیم که روش دیگری را اجرا کنیم که در عمل موجب جنب و جوش بالا در تمام سطح استان شد.

وی ضمن اشاره به کارهایی که به طور خلاقانه توسط همکاران به اجرا در آمد گفت: یکی از خوبی های این روش ایجاد فرصت جهت بروز خلاقیت همکاران بود که با بررسی انجام شده شاهد فعالیت های مناسبی در این زمینه بوده ایم که جا دارد از همه ی همکاران در سراسر استان تقدیر کنیم.

دکتر کریم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود برگزار ی کنگره چشم پزشکی را در کرمانشاه را موفق ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این کنگره هم برای گروه چشم پزشکی نتایج خوبی به همراه داشت و هم برای دانشگاه مفید بود به گونه ای که موجب تسهیل مجوز جذب دستیار تخصصی چشم گردید.

وی تاثیر این کنگره را در معرفی استان مفید دانست و گفت برگزاری منظم و با کیفیت بالای اجرایی و علمی این کنگره و معرفی توانمند ی های استان و ظرفیت های گردشگری و آثار باستانی کرمانشاه به مهمانان در معرفی  این استان قطعا مهم خواهد بود.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید