اخبار

جشن مبعث پیامبر اکرم در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

جشن مبعث پیامبر اکرم در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد
مراسم جشن مبعث پیامبر اکرم(ص) از سوی معاونت دانشجویی فرهنگی با حضور سرپرست محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین آموزشی، تحقیقات و فناوری و دانشجویی، فرهنگی و روسای دانشکده ها در سالن حجاب دانشکده پیراپزشکی هیجدم اردیبهشت ماه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری مامایی در این مراسم پس از تبریک به مناسبت عید مبارک مبعث و قدردانی از مقام شامخ معلم، جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین جواد افشار نجفی در سخنان خود ضرورت رسالت پیامبر اکرم (ص) را عنوان کرد و اظهار نمود که عید مبعث عید بازگشت انسان به فطرت الهی و نیز بازگشت به خلقت بکر و اولیه خود است که در آن بندگی غیر الهی وجود ندارد و سراسر آزادی و آزادگی می باشد.
وی  ادامه داد: هدف از رسالت انبیا در حقیقت دعوت انسان از جهل به عقل و نیز از تاریکی به روشنایی می باشد و این جهل که در قرآن کریم در مقابل عقل قرار داده شده کاملا با بی سوادی متفاوت است؛ علم گام به گام حقایق را کشف می کند و انسان متناسب با تجربیات خود حرکت می کند اما خدای متعال که عالم به غیب است با ارسال پیامبران از انسانها دستگیری نموده است. 
در ادامه مراسم از اساتید دانشکده های مختلف دانشگاه که از طریق آرا دانشجویان در خصوصیات مختلف اخلاقی بعنوان برتر شناخته شده بودند تقدیر بعمل آمد و مراسم با اجرای برنامه های جذاب ادامه داده شد.

1
1
1
1

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید