اخبار

بیمارستان های مرزی استان کرمانشاه تقویت می شوند

بیمارستان های مرزی استان کرمانشاه تقویت می شوند
 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد که به زودی بیمارستان های شهرستان های مرزی گیلانغرب و قصرشیرین تقویت خواهند شد.
دکتر حسین کریم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در قصرشیرین و گیلانغرب بیمارستان های مجهز و مناسبی دارد.
وی با بیان اینکه بسیاری از بیماران عراقی برای درمان به کرمانشاه می آیند، افزود: به دنبال آن هستیم تا با تقویت این بیمارستان ها در راستای طرح های توریسم درمانی استان به بیماران عراقی نیز خدمات دهی کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه وعده داد که اواخر امسال و اوایل سال آینده در بخش توریسم درمانی کرمانشاه رشد بسیار چشمگیری داشته باشد.
* ایجاد بخش رسیدگی به بیماران عراقی در بیمارستان های کرمانشاه
کریم همچنین اعلام کرد که در تمامی بیمارستان های کرمانشاه بخشی برای رسیدگی به مشکلات بیماران عراقی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: این بخش کارهای نوبت دهی و درمان بیماران را پیگیری می کند و آنان را پس از طی مراحل درمانی به مراکز پزشکی عراق و یا قصرشیرین باز می گرداند.
* هزینه پایین درمان در کرمانشاه
رییس دانشگاه علوم پزشکی در بخش دیگری از صحبت های خود در باره توریسم درمانی در سایر نقاط ایران نیز گفت: یک بیمار عراقی در صورتی که بخواهد مسائل درمانی خود در دیگر شهرهای ایران همچون همدان را پیگیری کند متحمل مخارج سنگینی خواهد شد، اما هزینه های درمانی آنان در کرمانشاه بسیار ناچیز است.
کریم با تأکید بر اینکه به دنبال حداقل کردن هزینه ها برای بیماران عراقی هستیم گفت: پس از تصویب قیمت های نهایی آنها را از طریق نشریات برای مخاطبان عراقی منتشر خواهیم کرد.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید