اخبار

رییس دانشگاه : مرکز رشد فناوری سلامت یکی از افتخارات دانشگاه است

رییس دانشگاه : مرکز رشد فناوری سلامت یکی از افتخارات دانشگاه است
دکتر حسین کریم در حاشیه جلسه ای که پیرامون دانشگاه نسل سوم برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از عملکرد مرکز رشد فناوری سلامت اظهار کرد؛ امروز مرکز رشد ما در سراسر کشور شناخته شده است و شانه به شانه مراکز رشد دانشگاه های تهران پیش می رود.

رییس دانشگاه با اشاره به حرکت های ابتکاری مختلفی که از سوی مرکز رشد طراحی و عملیاتی می شود ابراز نمودند من هر روز شاهد انجام فعالیت های کاملأ خلاقانه از سوی دوستان در مرکز رشد هستم و شما می توانید به وضوح صدای این اقدامات را در کشور بشنوید. 

دکتر کریم ضمن تجلیل ویژه از دکتر محمود امیری رییس مرکز رشد گفت: بارها از طرف سایررؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و هم چنین مسؤلین وزارتخانه به دلیل داشتن چنین نیروی خلاق، مخلص و با انگیزه ای به من تبریک گفتند و اگر امروز شاهد هستیم که رییس مرکز رشد دانشگاه در کنار رؤسای مراکز رشد دانشگاه های برتر کشور برای تصمیم گیری های کلان وزارتخانه در حوزه فناوری دعوت می شود خود بهترین گواه تأیید صحبت های من است.

لازم به ذکر است علاوه بر ریاست محترم دانشگاه، سرکار خانم دکتر اسلام پناه رییس بنیاد نخبگان استان، حاج آقا افشارزاده رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر بهروز حمزه معاون تحقیقات و فناوری و نیز دکتر محمدرضا سعیدی رییس سابق دانشگاه و جمعی از دانشجویان انجمن دانشجویی هدف نیز در این جلسه حضور داشتند.

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید