اخبار

کشف ۶۵ تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در شهر کرمانشاه

کشف  ۶۵ تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در شهر کرمانشاه
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با دریافت گزارشات مردمی ۶۵ تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد. 
بهمن خدادادیان از کشف و ضبط ۶۵ تن خرمای فاسد و غیربهداشتی در منطقه دیزل آباد شهر کرمانشاه توسط نیروهای مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خبر داد.
وی تصریح کرد: بسته های خرمای فاسد و غیربهداشتی در سوله بزرگ و بسیار آلوده ای نگهداری می شد که بر اساس گزارش های مردمی به مرکز بهداشت سریعا نسبت به این موضوع اقدام کردیم.
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با مساعدت دستگاه های اجرایی چون تعزیرات حکومتی، اصناف، اجرائیات، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت توانستیم نسبت به جمع آوری این مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی اقدام و پس از بازرسی با حکم قانونی مکان مذکور در دیزل آباد پلمب شد.
خدادادیان با بیان اینکه محصول خرما از اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان است، افزود: تشکیل پرونده برای متخلفین عرضه محصولات غذایی غیربهداشتی انجام و محصولات جهت معدوم سازی به اداره اجرائیات تحویل داده شده است.
وی ابراز داشت: هم اکنون نیز روال اداری و ارسال نامه جهت رسیدگی سریع به این پرونده و مجازات متخلفین در حال انجام است.
خدادادیان گفت: محصول خرمای مذکور توسط افرادی به صورت غیر بهداشتی جهت عرضه به بازار در بسته های یک کیلویی آماده شده بود که پس از کشف این سوله و پملب آن از عرضه مواد فاسد جلوگیری به عمل آمد.
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان تهیه محصولات کاملا بهداشتی و از مراکز معتبر است.

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید