اخبار

کلنگ مرکز جامع سلامت روستایی زاوله دالاهو به زمین زده شد

کلنگ مرکز جامع سلامت روستایی زاوله دالاهو به زمین زده شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی مرکز جامع سلامت روستای زاوله از آغاز عملیات اجرایی 17 مرکز جامع سلامت در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار کرد پرس ، همزمان با سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو کلنگ مرکز جامع روستایی زاوله با اعتبار 10 میلیارد ریال به زمین زده شد .
دکتر حسین کریم در مراسم کلنگ زنی این مرکز گفت: در سال جاری  6 پروژه حوزه سلامت در شهرستان دالاهو با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال احداث خواهد شد.
وی افزود : این 5 طرح شامل دو مرکز جامع سلامت روستایی روستاهای زاوله و ریجاب با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان و مراکز شماره 1 و 2 جامع سلامت شهری و روستایی شهرکرند با اعتبار 20 میلیارد ریال اعتبار و پایگاه سلامت گهواره با اعتبار 5 میلیارد ریال است که عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ سطح بندی نمی توات در آن بیمارستان احداث کرد تصریح کرد: مرکز درمان بستر این شهرستان که در 2 طبقه به مردم این شهرستان خدات رسانی می کرد در حال تجهیز است و به زودی طبقه فوقانی آن به 30 تخت بیمارستانی مجهز خواهد شد و در طبقه هم کف نیز اورزانس متخصصین داخلی ، اطفال و... مستقر خواهند بود و  خدمات رسانی خواهند کرد.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این مرکز را 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت : به دنبال این هستیم بتوانیم در این شهرستان مجوز مطب بدهیم تا متخصصین برای حضور در این شهرستان انگیزه پیدا کنند.
دکتر کریم تصریح کرد: در شهر گهواره نیز اورژانس ، رادیولوژی ، مرکز تسهیلات زایمان و آزمایشگاه را ه اندازی کرده ایم و با انتقال یک دستگاه رادیولوژی به این شهر این مرکز نیز از تجهیزات متناسبی برخوردار خواهد شد.
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید