اخبار

استان کرمانشاه مرکز غرب کشور در حوزه سلامت

استان کرمانشاه مرکز غرب کشور در حوزه سلامت
استان کرمانشاه مرکز غرب کشور در حوزه سلامت
دکتر حسین کریم پنجشنبه شب در ضیافت افطار خبرنگاران حوزه سلامت کرمانشاه عنوان کرد: براساس تصمیم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اجرای این طرح کرمانشاه مرکزیت استان های ایلام، کردستان و همدان را بر عهده دارد. 
وی افزود: وزارت بهداشت موظف شده است که طرح هایی آمایشی داشته باشد و استان های قدرتمند را تقویت کند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: وزارت بهداشت 10 کلان منطقه را در کشور معرفی کرد و در هر کلان منطقه یک استان به عنوان قطب رهبری منطقه را بر عهده گرفت. 
کریم معتقد است که انتخاب کرمانشاه به عنوان قطب درمان منطقه سه کشور نویدی برای رسیدن استان به جایگاه اصلی خود در کشور است. 
وی تاکید کرد: ما برای رسیدن به جایگاه واقعی خود باید از تمام ظرفیت های استان استفاده کنیم. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به آسیب های اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: برای رفع بسیاری از آسیب ها باید مشکل بیکاری برطرف شود. 
کریم با بیان اینکه در استان کرمانشاه حرکت کردن به سمت پیشرفت مشکل است، اظهار داشت: تا زمانی که زمینه های گام برداشتن در استان برطرف نشود نمی توان مشکلات را برطرف کرد. 
وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیشرفت باید شایسته سالاری حاکم شود، عنوان کرد: برای توسعه استان باید بسیاری از ساختارها اصلاح شود. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه رسانه ها می توانند زمینه پیشرفت استان را فراهم کنند، گفت: حمایت های اصحاب رسانه توانست دانشگاه علوم پزشکی را در رسیدن به هدف یاری کند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت حدود کمتر از 200 کیلومتر مسافت با مراکز استان های کردستان؛ ایلام و همدان دارد.
۴ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید