اخبار

دکتر کریم : پس از ماه مبارک ، عبادت خدمت به سلامت مردم را بهتر ، دقیق تر و همراه با تکریم مراجعان و بیماران به انجام رسانیم

دکتر کریم : پس از ماه مبارک ، عبادت خدمت به سلامت مردم را بهتر ، دقیق تر و همراه با تکریم مراجعان و بیماران به انجام رسانیم

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر: 

به نام خدا

پایان یک ماه روزه داری در روزهای بلند و گرم تابستان و راز و نیاز در شب های پر فضیلت ماه عشق و بندگی و پاداش مؤمنان در اطاعت امر حق ، عید خجسته ای است که به شوق سربلندی و شعف ناشی از رضایت پروردگار گرامی داشته می شود.

عید سعید فطر را به همه شما تبریک می گویم و امیدوارم همانگونه که در این ماه عزیز، پرهیز پیشه کردیم و تقوا را تمرین ؛ دلبستگی به دنیا را کم کردیم و دل سپردگی به معبود را افزون ، با پایان این ماه مبارک ، کماکان در پاسداری از دستاوردهای مهم آن بکوشیم.

ما خادمان سلامت مردم ،که کار و حرفه خود را نوعی عبادت می دانیم بر این باوریم که این مسئولیت سنگین ، تلاش خستگی ناپذیر و جدیت پیوسته ای طلب می کند تا بتوانیم بار درد و آلام مردم را کاهش داده و نعمت گرانسنگ سلامت را بسط دهیم.

اینک پس با پایان این شهر پر خیر و برکت ، لازم است در امتداد عبادات آن ، عبادت خدمت به سلامت مردم را بهتر ، دقیق تر و همراه با تکریم مراجعان و بیماران به انجام رسانده و هرچه در توان داریم برای پیش برد هدف مقدس مان که همانا ارتقای سطح سلامت جامعه است به کار ببندیم.

 

عید سعید فطر مبارک باد

دکتر حسین کریم

رییس دانشگاه

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید