اخبار

دکتر کریم: هوشمند سازی مدیریت بحران بسیار مهم است

دکتر کریم: هوشمند سازی مدیریت بحران بسیار مهم است

دکترحسین کریم  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم اختتامیه کنگره مدیریت بحران که در سی و یکم تیرماه در تالار بهمن دانشگاه آزاد  برگزار شد گفت: امیدواریم همه عزیزانی که در این کنگره شرکت کردند توانسته باشند از آن بهره کافی را برده باشند و این کنگره به اهداف خودش رسیده باشد

وی گفت:  بسیار خرسند و خوشحالم که در یکی دو هفته اخیر اتفاقات بسیار خوشایندی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به وقوع پیوست که سفر ریاست محترم جمهور و سفر وزیر محترم بهداشت به کرمانشاه  و دستاوردهای مهمی که این سفر داشت و همچنین برگزاری کنگره مدیریت بحران از جمله این اتفاقات خوشایند بود.

دکتر کریم ضمن بیان ایکه همه دوستان با همت و غیرت تمام نشان دادند که بدست گرفتن ریاست کلان منطقه آمایشی 3 واقعاً حق کرمانشاه بود و در عمل نشان دادند که استحقاق آن را دارند. گفت: در این مدت ما توانستیم 22 رشته را در زمینه های مختلف از جمله 7 رشته تخصصی بدست بیاوریم و درحال حاضر ما باید به این جایگاه برسیم که نه تنها رشته های تخصصی را تکمیل کنیم بلکه در زمینه رشته های تحصیلی تکمیلی هم مثل  PhD و کارشناسی ارشد قطب آموزشی منطقه در غرب کشور باشیم.

دکتر کریم با اشاره به آیه شریفه "اِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرواْ مَا بِآنفُسِهِم."گفت: تا زمانی که ما خودمان حس نکنیم نیازمند تغییر هستیم تغییری نخواهیم کرد و دانشگاه علوم پزشکی ثابت کرد  این آیه را سرلوحه کار خود قرارداده است و ما هم اکنون آمادگی آن را داریم کهکارهای بزرگی را در زمینه رشته های فوق تخصصی و دانشکده های جدید انجام دهیم و وزارتخانه نیز پذیرش آن را دارد. 

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه دبیرخانه کنگره مدیریت بحران باید همچنان فعال بماند گفت : هوشمند سازی مدیریت بحران بسیار مهم است و ما باید از کسانی که در زمینه It توانایی دارند در مدیریت بحران استفاده کنیم و یک سیستم هوشمند در این زمینه ایجاد کنیم.

وی گفت: تمامی کنگره های ما بسیار خوب برگزار شد و این نشان دهنده پتانسیل بالای دانشگاه کرمانشاه است . برگزاری این کنگره ها می تواند در ایجاد اعتبار و بحث توریسم بسیار برای کرمانشاه ارزشمند باشد.

در پایان دکتر کریم گفت: ما با ایجاد یک سیستم هوشمند برای برگزاری سالی 10 کنگره می توانیم از آمدن افراد خاص به استان کرمانشاه استفاده کنیم و به خوبی از این فرصت برای معرفی کرمانشاه بهره مند شویم این کنگره ها میتواند با کمک دانشگاه صنعتی ،دانشگاه رازی. دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شود.

 

 

 

۳۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید