اخبار

صندوق حمایت از پژوهشگران و علوم پزشکی کرمانشاه تفاهم نامه امضا کردند

صندوق حمایت از پژوهشگران و علوم پزشکی کرمانشاه تفاهم نامه امضا کردند

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نشست مسوولان این صندوق و اعضای هیات علمی و روسای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این تفاهم نامه توسط دکتر نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به امضاء رسید.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در این ارتباط گفت: توسعه پایدار و پیشرفت و توسعه هر کشوری مرهون پرورش حفظ و نگهداری سرمایه های علمی، پژوهشی و فناورانه آن کشور است.
دکتر نصرت الله ضرغام افزود: پژوهشگران فناوران موجبات ترقی، تعالی و توسعه علمی و فناوری و در نهایت توسعه پایدار همه جانبه کشور را فراهم می سازند.
وی اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، به منظور شناسایی ، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند جامعه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمانشاه به منظور استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست های خود اقدام به انعقاد این تفاهم نامه می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ارتباط با موضوع تفاهم نامه گفت: همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پسا دکتری و 20 طرح پژوهشی در راستای مقررات، سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ایجاد لینک های پورتال های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام است.
دکتر حسین کریم در مورد منابع تامین مالی این تفاهم نامه نیز افزود: این تفاهم نامه به صورت مشترک توسط صندوق و دانشگاه به نسبت دوم سوم صندوق و یک سوم دانشگاه به منظور احرای هر یک از طرح های تحقیقاتی مورد نظر، تامین و هزینه خواهد شد.
در این نشست اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و روسای برخی از دانشگاه های استان کرمانشاه نیز در ارتباط با حمایت های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران مطالبی را مطرح کردند.
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۸:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید