اخبار

دکتر کریم : دانشکده علوم و فناوری های نوین در کرمانشاه راه اندازی می شود

دکتر کریم : دانشکده علوم و فناوری های نوین در کرمانشاه راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر راه اندازی دانشکده علوم و فناوری های نوین در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: راه اندازی این دانشکده و ایجاد رشته های بین رشته ای در دستور کار این دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر حسین کریم روز چهارشنبه در نشست اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تاکید کرد باتوجه به شرایط روز دنیا و وضعیت فعلی کشور باید به سمت علوم و فناوری های نوین برویم.
او بر ایجاد شرکت های دانش بنیان در استان کرمانشاه و با حمایت مسوولان کشوری نیز تاکید کرد و گفت: این نوع شرکت ها را با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه راه اندازی کردیم اما نیاز است برای دانشجویان نیز راه اندازی کنیم.
وی همچنین خواستار آسان کاری در روند ایجاد شرکت های دانش بنیان شد و گفت: باید موانع سر راه ایجاد این شرکت ها برداشته شود و تسهیلات مادی و غیرمادی نیز از مرکز به این شرکت ها اعطا گردد.
وی استعداد و پتانسیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر دانشجویان و اعضای هیات علمی فعال و مستعد را بالا ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به این ظرفیت بزرگ می توان در زمینه تولید علم و فکر در کشور نقش آفرینی کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سخنان خود به مرزی بودن استان کرمانشاه و درگیری مستقیم این استان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جنگ مانع توسعه استان شد و اکنون فاصله کرمانشاه با استان های برخوردار زیاد شده است.
کریم بر تلاش مسوولان برای کاهش این فاصله ها تاکید کرد و افزود: مردم کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس غیورانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امروز انتظار توسعه و پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه ای را دارند.
او از عنایت دولت تدبیر وامید به استان کرمانشاه نیز تشکر کرد و گفت: اکنون 250 پروژه زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان در این استان در دست ساخت است.

۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۸:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید