اخبار

تا 15دی ماه برای شرکت در جشنواره دانشجویی تیتر 10فرصت دارید

تا 15دی ماه برای شرکت در جشنواره دانشجویی تیتر 10فرصت دارید
متقاضیان شرکت در « جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۰ » از ۱۰ آذرماه   تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند، نسخه الکترونیکی آثار خود را از طریق وب‌سایت دبیرخانه دهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی به نشانی www.titr۱۰.ir  بارگذاری کنند. 

در این جشنواره که با هدف ظرفیت‌سازی در فعالان و علاقمندان نشریات دانشجویی جهت ارتقای روزنامه‌نگاری تخصصی از طریق معرفی چهره‌های مؤثر این گونه نشریات به جامعه رسانه‌ای کشور و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود،کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل کشور شامل دانشجویان دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت ، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی  حضور خواهند داشت.

به گزارش مفدا، در این دوره از جشنواره که با عنوان «تیتر ۱۰ » نامگذاری شده است،  شرکت‌کنندگان در سه بخش اصلی شامل «آثار برگزیده» ، « نشریات برگزیده» و «فضای مجازی» و همچنین در «دو بخش ویژه و نویسندگان برتر» به رقابت می‌پردازند. در «بخش ویژه جشنواره تیتر ۱۰» موضوعاتی نظیر «چگونگی بسط گفتگو محوری و تعامل بین سلایق مختلف جامعه با وجود حفظ وفاق ملی و اخلاق اسلامی»، «بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های طرح تحول سلامت»، «نقد و بررسی آسیب‌های اجتماعی ( اعتیاد، فقر،  طلاق و مشکلات ازدواج، فساد و ...)» ، «اقتصاد مقاومتی؛ الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت با توجه ویژه به آینده ایران اسلامی»، «برجام؛ پسابرجام و تعامل عزتمندانه با جهان» و «محیط زیست با رویکرد اسلامی، انسانی» جهت تولید آثار مرتبط معرفی شده‌اند.

همچنین در این جشنواره برای اولین‌بار بخشی به عنوان «نویسندگان برتر» به جشنواره نشریات دانشجویی اضافه شده است. در این بخش نویسندگان برتر از میان کسانی که سه اثر در سه موضوع از موضوعات بخش ویژه ارسال کرده باشند، انتخاب می‌شوند.
۹ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید