اخبار

کشتی گیران المپیاد نهم توانایی حضور در رقابت های جهانی را دارند

کشتی گیران  المپیاد نهم توانایی حضور در رقابت های جهانی را دارند
مسئول انجمن کشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سطح مسابقات کشتی المپیاد نهم را بسیار بالا و حرفه ای ارزیابی کرد.

مسئول انجمن کشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: کشتی گیران این المپیاد توانایی حضور در مسابقات جهانی دانشجویی را نیز دارند.
پرویز عالی در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که در کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: سطح مسابقات این دوره از المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت دوره های پیشین بسیار بالاتر است. وی ادامه داد: خوشبختانه هر ساله تعداد دانشجویان کشتی گیر علوم پزشکی روبه افزایش است و این نشان دهنده رشد کشتی در جامعه  پزشکی کشور است.

مسئول انجمن کشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در حال حاضر در بین دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشورکشتی گیران بسیار خوبی را داریم و حتی این ادعا را داریم که می توانیم با این کشتی گیران در مسابقات جهانی دانشجویی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری چنین المپیاد هایی بیش از هر چیز دیگر، اولویت های فرهنگی است به گونه ای که در این مدت ورزشکاران و دنشجویان سراسر کشور با یکدیگر آشنا می شوند و روابط بسیار خوبی بین آن ها چه از نظر ورزشی و چه از نظر علمی برقرارمی شود .مسئول انجمن کشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی این استان تاکنون میزبانی بی نظیری را از خود نشان داده اند که باید از مسئولین این دانشگاه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات  تیم کشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مقام نخست را از آن خود کرد.

.

۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید