اخبار

اظهار تاسف عمیق رییس دانشگاه برای درگذشت یک پزشک/ رسیدگی دقیق به پزشک مجروح حادثه حمیل

اظهار تاسف عمیق رییس دانشگاه برای درگذشت یک پزشک/ رسیدگی دقیق به پزشک مجروح حادثه حمیل

به دنبال درگذشت یک پزشک و مجروح شدن پزشک دیگر در سانحه رانندگی دکتر کریم رییس دانشگاه پیامی را بدین شرح صادر نمود. 

همه از اوئیم و به سوی او باز می گردیم

 

در صبحگاه امروز یکشنبه، پزشک جوان و خدمتگزار مرحوم خانم دکتر پرنیان مرادی حین عزیمت به محل کار در سانحه تصادف اتومبیل جان خود را از دست داد و پزشک همکار عزیز دیگرمان جناب آقای دکتر خشایار رحمانی دچار مجروحیت شده و به بیمارستان منتقل گردید.

این خبر تلخ و حادثه دردناک موجب تألم شدید اینجانب گردیده و مایه تشویش و نگرانی مجموعه همکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را فراهم نمود.

این بار نخست نیست که جاده جان نجاتگران مردم را می گیرد. پدیده شوم تصادف چه بزرگانی را از ما گرفته ، چه افرادی را ناتوان ساخته و چه خاندان هایی را داغدار نموده است.

این سانحه مصیبت بار را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم ، جامعه پزشکی ، همکاران دانشگاهی ، مردم شهرستان اسلام آباد به ویژه مردم بخش حمیل که از خدمات پزشکی این جوان شایسته بهره مند بوده اند تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ ضمن طلب مغفرت و علو درجات برای آن مرحومه برای بازماندگان صبر بر این درد جانکاه آرزو می نمایم.

از درگاه خداوند بزرگ می خواهم شفای عاجل را به  دیگر همکار عزیزمان جناب دکتر رحمانی بازگرداند و به خانواده ایشان اطمینان میدهم که همکاران معالج تمام همت و امکانات خود را برای بازگشت سلامت به این عزیز مبذول نموده و از هیچ تلاشی آنچانکه برای همه مجروحان بکار می گیرند، دریغ نخواهند نمود .

 

دکتر حسین کریم

رییس دانشگاه

۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید