اخبار

اطلاعیه شماره 2 دانشگاه در خصوص زمان بندی تحویل مدارک آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۱

اطلاعیه شماره 2 دانشگاه در خصوص زمان بندی تحویل مدارک آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۱

اطلاعیه شماره 2 در خصوص زمان بندی تحویل مدارک آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۱

 

با حمد و سپاس فراوان به درگاه خداوند متعال و آرزوی توفیق روزافزون ، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ برخی از خوشه های شغلی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور  به اطلاع می رساند  افراد واجد شرایط که براساس کارنامه، در ردیف معرفی‌شدگان  یک برابر ظرفیت (خوشه‌های شغلی پرستار  ( کد ۲۴۶۲) و ماما ( کد ۲۴۶۷ ) برابر ظرفیت و بدون مصاحبه اعلام شده اند)، یا چند برابر ظرفیت ( خوشه های شغلی کارشناس فوریتهای پزشکی (کد۲۴۹۹)، کاردان فوریتهای پزشکی (کد ۲۵۰۰)، کارشناس ارتباطات و عملیات پزشک (کد ۲۵۴۴)، کارشناس ارتباطات و عملیات پرستار (کد ۲۴۷۳) و اپراتور ۱۱۵ (کد ۲۵۰۱)  )و سایر رشته های شغلی  قرار گرفته‌اند لازم است ضمن توجه به نکات ذیل ، از ساعت 8/5  صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر ، مطابق  تاریخ مندرج در جدول ذیل برای تشکیل پرونده، تحویل مدارک و سایر مراحل پذیرش به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  به نشانی : بلوار شهید بهشتی –  جنب مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع) – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه –  طبقه همکف - شاخه مدیریت منابع انسانی – واحد استخدام مراجعه نمایند.

بدینوسیله توجه داوطلبان محترم را به نکات ذیل جلب می نماید.

۱-    داوطلبانی که به هر نحوی نسبت به نتایج آزمون معترض می باشند می توانند صرفا  از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس: www.sanjesh.org  نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند بدیهی است با عنایت به اینکه  این دانشگاه در فرایند برگزاری آزمون و اعلام نتیجه  هیچ نقشی نداشته است بنابراین در خصوص رسیدگی و پاسخگویی به اعتراض معذور است.

۲-   لازم به توضیح است درج اسامی معرفی شدگان در سایت مذکور  به منزله پذیرفته شده نهایی نبوده وصرفاً بمنزله بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی در راستای فرایند استخدام می باشد و در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراض نخواهند داشت.

۳-    شایان ذکر است انتخاب افراد براساس نمرات فضلی مطابق اولویت های بومی و احتساب ضرایب خاص برای نیروهای قرارداد کار معین براساس اطلاعات تکمیلی توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی محاسبه گردیده لذا در صورت عدم انطباق مدارک ارائه شده درخصوص بومی بودن، قراردادکار معین و یا ایثارگری، موضوع اولویت آنان ملغی گردیده و مطابق ضوابط مورد عمل، اقدام می‌گردد.

۴-      افرادی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اصلی اعلام شده است موظفند شخصاً و به صورت حضوری طبق برنامه زمانبندی ذیل با در دست داشتن مدارک مورد نیاز بشرح ذیل برای تکمیلپرونده و نسبت به تکمیل فرمهای مورد نیاز و تحویل مدارک اقدام نمایند. بدیهی است درصورت عدم مراجعه در تاریخ تعین شده ، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و افراد ذخیره به جای وی به گزینش معرفی خواهند شد.

  

افرادی که اسامی آنها در سری دوم اعلام نتایج توسط سازمان سنجش بعنوا فرد معرفی شده اعلام گردیده می بایست روز دوشنبه مورخ 1395/10/6 به ساختمان شماره 1 دانشگاه واحد استخدام مراجعه نمایند (جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38357095 تماس حاصل فرمایید).

مدارک مورد نیاز:

·        پوشه ( مدارک ذیل به ترتیب ذکر شده در پوشه قرار گیرد)

·        فرم ثبت نام اینترنتی 

·        کارنامه آزمون استخدامی

·        اصل کارت ملی به همراه تصویر آن

·        اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

·        اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن(ویژه برادران)

·        اصل گواهینامه رانندگی ب۲ یا پایه دوم به همراه تصویر آن برای مشاغل کارشناس ارتباطات و عملیات(پزشک) ،کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی .

·        اصل گواهی پایان طرح  ،   معافیت یا گواهی اشتغال به طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان  رشته های اجباری .

·        اصل گواهی اشتغال به طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان  که طرح خود را تمدید نموده اند.

·        گواهی مبنی بر موافقت با « انصراف از طرح» برای مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان  در رشته هایاختیاری که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت متبوع ( غیر از محل جغرافیایی خدمت ) می گذارنند.

·         اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن  مطابق جدول شرایط احراز آگهی آزمون استخدامی .

*** تذکر مهم:  دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت عملیات امداد ونجات و کارشناسی مدیریت امداد در سوانح متقاضی شغل کارشناس فوریتهای پزشکی علاوه بر مدرک مذکور ، باید نسبت به ارائه مدرک تحصیلی  کاردانی در یکی از رشته های  پرستاری، فوریتهای پزشکی، اتاق عمل ، بیهوشی نیز اقدام نمایند.

·        اصل مدارک دال بر ایثارگری یا معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط به همراه تصویر آن

·        فرم خلاصه سابقه خدمت تایید  شده کارگزینی محل خدمت (فرم 502) برای کارکنان قراردادی  با قید شناسه قراردادی.

·        اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن ( بر اساس مفاد آگهی استخدامی سازمان سنجش)

·       اصل سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن

 

 

۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید