اخبار

ریاست دانشگاه در کنگاور: نمایندگان مردم در مجلس برای جذب متخصصان به صورت بسیار جدی به دانشگاه کمک کنند

ریاست دانشگاه در کنگاور: نمایندگان مردم در مجلس برای جذب متخصصان به صورت بسیار جدی به دانشگاه کمک کنند
‍ (💠💠دکتر کریم در نشست شهرستان کنگاور:
💠ما مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را با ۴۰۰ میلیارد تومان طلب از بیمه ها اداره می کنیم و این کار بسیار سخت و طاقت فرساست.
💠تمام مراکز و شبکه های ما برای تامین تجهیزات ،غذای بیماران، اداره روزمره مراکز و...  به بازار بدهکارند و روزانه طلبکاران پول خود را از مسوولان مطالبه می کنند.
💠در بسیاری از مراکز از آغاز سال تاکنون کارانه پرداخت نکرده ایم‌. این برای همکاران عزیز من بسیار دشوار است.
💠ما پرداختی از جیب مردم را به ۳ و ۶ درصد رسانده ایم و به تعهدات خود در اجرای برنامه تحول نظام سلامت عمل کرده ایم اما متاسفانه دیگران تعهد خود را زیرپاگذاشتند و جایگزینی برای این کاهش پرداخت مردم به سیستم بهداشت و درمان وارد نشد.
💠ما بسیاری از پروژه های برزمین مانده و نیمه کاره و رهاشده را احیا کردیم و بسیاری از انان را افتتاح کرده و یا درحال اجرا و اتمام انان هستیم
💠برای احداث بیمارستان جدید در کنگاور ،نماینده محترم شهرستان و استاندار محترم باید اقدام کنند و مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ را بگیرند . در غیر این صورت امکان دیگری وجود ندارد و در اختیار دانشگاه نیست.
💠برای ترمیم و رفع نواقص بیمارستان شهیدچمران کنگاور علاوه بر مبالغ هتلینگ از سایر منابع هتلینگ مراکز دیگر که کمتر نیاز دارند مبالغ بیشتری اختصاص می دهیم.
💠سه خانه متخصص در کنگاور ساخته و تحویل متخصصان شده است.
💠بلوکهای زایمانی کنگاور درحد استانداردهای جهانی است.
💠با تلاش نمایندگان برای برخی بیمارستانها و شهرستانها دستگاه سی تی اسکن تهیه و نصب شد اما کنگاور در این زمینه بی بهره بود که با تضمین شرکت مربوطه مجبور به انتقال سی تی اسکن یکی از مراکز به این شهرستان شدیم . از تلاش نماینده برای گرفتن سی تی اسکن برای پیگیری و نصب اقدام می کنیم.
💠رادیوگرافی کنگاور هفته آینده تحویل و کار نصب ان آغاز می شود.
💠نمایندگان محترم برای جذب متخصص یرای استان در توزیع نیروهای تخصصی به طور جد وارد کار شده و چانه زنی کنند.
۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید