اخبار

اعلام آمادگی بیمارستان آیت ا... طالقانی کرمانشاه در ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی

اعلام آمادگی بیمارستان آیت ا... طالقانی کرمانشاه در ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی


رئیس بیمارستان آیت ا... طالقانی کرمانشاه از اعلام آمادگی این مرکز برای ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
دکتر خسرو فرهادی با اعلام این خبر گفت:در راستای ایجاد آمادگی ارائه خدمات مناسب و درخور زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) این مرکز به منظور تسهیل رفت و آمد آمبولانس ها، خودروهای تامین کننده اقلام مصرفی بیمارستان و ... اقدام به بهسازی، تعریض و آسفالت مسیر ورود و خروج با پیش بینی افزایش حجم تردد خودروها به متراژ تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع نموده است.
وی با بیان اینکه به منظور ایجاد فضای کافی جهت پارک خودروهای کارکنان و زائرین نیز بهسازی و افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در محوطه بیمارستان انجام گرفته است از آماده سازی پد فرود بالگرد های امدادی نیز خبر داد.
دکتر فرهادی همچنین به نوسازی و آماده سازی تختهای بستری و برانکارد این بیمارستان اشاره کرد و گفت:به منظور افزایش و استقرار تخت های مازاد بر ظرفیت بیمارستان اقداماتی همچون ایجاد سطح مناسب برای افزایش ظرفیت بیمارستان و استفاده از فضای پارکینگ جهت اضافه نمودن تعداد تخت پذیرش بیماران در بحران های احتمالی و آماده سازی فضاهای مسقف در نظر گرفته شده است.
رئیس بیمارستان آیت ا... طالقانی در ادامه با بیان اینکه تجهیزات اعم از پزشکی، مصرفی و پشتیبانی متناسب با شرایط بحران پیش بینی شده است از اقداماتی چون تغییر و تعریف نحوه گزارش گیری و ارائه آمار از سیستم های تریاژ و HIS در شرایط بحران، کنترل و کاهش پذیرش بیماران الکتیو متناسب با شرایط ،انجام بازدید های شبانه تیم مدیریتی ،آماده باش کامل کلیه نیروها به خصوص چارت مدیریت بحران مرکز و پیش بینی نیروهای مازاد بر شیفت و تعریف نیروهای آنکال در کلیه بخش ها و واحد ها نیز خبر داد.
وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی از جمله تریاژ استارت، مدیریت حجم انبوه و ازدحام بیماران و.... جهت آمادگی پرسنل به منظور مدیریت شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت:برگزاری مانورهای دور میزی و عملیاتی به منظور مرور شرایط بحران و رفع نواقص احتمالی ، تعریف فرایندها و آموزش پرسنل در خصوص چگونگی تبدیل اجرای عادی فرایندها به اجرای اورژانسی و بحرانی آنها نیز پیش بینی شده است.


۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید