اخبار

نشست کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه و بنیاد توسعه کارآفرینی با سازمانهای مردم نهاد سلامت محور شهرستان پاوه

نشست کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه و بنیاد توسعه کارآفرینی با سازمانهای مردم نهاد سلامت محور شهرستان پاوه

نشست کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد توسعه کارآفرینی کرمانشاه با سازمانهای مردم نهاد سلامت محور شهرستان پاوه در خصوص بررسی روش های بومی سازی مهارت و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و کارگاهی روستایی، در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان پاوه برگزار شد .

در این نشست که با حضور نمایندگان سمن ها ، داوطلبان حوزه  کار آفرینی و مسئولین شبکه بهداشت و درمان پاوه برگزار شد، دکتر بهنام خالدی عضو هیئت علمی و دبیر کار گروه سلامت روان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برنامه و اهداف جلسه و فعالیتهای معاونت اجتماعی در حوزه کارآفرینی در نیمه نخست امسال را تشریح کرد.

وی در ادامه  بر ارتباط اشتغال و ابعاد سلامتی و هم چنین نقش مخرب بیکاری با آسیبهای روانی و اجتماعی تاکید کرد.

سید محمد سپیده دم، عضو بنیاد توسعه ی کار آفرینی از دیگر سخنرانان این نشست بود که به معرفی برنامه های بنیاد در حوزه ی اشتغال و حمایت دولت از طرحهای کار آفرینی به ویژه در مناطق روستایی پرداخت.

سپس حیدر اسلامی نیا عضو شورای اسلامی شهر و انجمن التیام، به ظرفیتها و موانع موجود درحوزه کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و سابق حسینی، دهیار روستای نسمه نیز ظرفیتهای شهرستان پاوه را در حوزه های مختلف گردشگری اعم از طبیعت گردی،فرهنگی، بوم گردی و غیره و نقش آن در رونق کارآفرینی و کسب وکار روستایی تشریح کرد.

در پایان پیشنهاداتی از سوی بنیاد توسعه کارآفرینی مطرح و مقرر گردید توسط مسئولین ذیربط  پیگیری شود

 

 

۱ آبان ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید