اخبار

محمدرضا خانی به عنوان مدیر منابع انسانی دانشگاه منصوب شد/تقدیر از نادر رضایی

محمدرضا خانی به عنوان مدیر منابع انسانی دانشگاه منصوب شد/تقدیر از نادر رضایی


طی ابلاغی از سوی دکتر فریبرز ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آقای محمدرضا خانی به عنوان مدیر منابع انسانی دانشگاه منصوب شد.

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است در طی خدمت به عنوان کارشناس واحد طرح، کارشناس مسئول و عضو کمیته نقل و انتقال دانشگاه ، رییس اداره رفاه، بازنشستگی و موظفین ، بازرسی تحول اداری، نماینده رییس دانشگاه در پایش مراکز درمانی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه، رابط، نماینده و بازرس مبارزه با رشوه و کارشناس ارزشیابی و استاندارد فعالیت کرده است.
خانی که ده سال است است به عنوان معاون مدیریت منابع انسانی دانشگاه فعالیت می کند همچنین عضو کمیته هایی چون کمیته راهبردی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، گروه تحقیق هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دانشگاه های شمال غرب، کمیته سرمایه انسانی دانشگاه و کمیته تخصصی اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بوده است.


گفتنی است دکتر ایمانی با اهداء لوحی به شرح ذیل از نادر رضایی که پیشتر مسئولیت فوق را عهده دار بوده و کماکان به عنوان قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فعالیت می کند تقدیر کرد .

 

جناب آقای نادر رضایی

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی درمدت تصدی مدیریت منابع انسانی دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

دکتر فریبرز ایمانی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

 

 

500







 
۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید