اخبار

250 پروژه و تجربه موفق در اولین جشنواره تجارب موفق مدیریتی از نگاه بهره وری جذب شد

250 پروژه و تجربه موفق در اولین جشنواره تجارب موفق مدیریتی از نگاه بهره وری جذب شد


مدیر بهره وری ، خلاقیت و نوآوری دانشگاه اعلام کرد: در اولین جشنواره تجارب موفق مدیریتی از نگاه بهره وری تاکنون  بیش از 250 پروژه و تجربه موفق مدیریتی جذب شده است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر امید عبدی با اعلام اینکه این جشنواره  تلاش دارد تجربه های آزموده شده و موفق را در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شناسایی و معرفی نماید گفت: این تعداد تجربه موفق که همچنان در حال افزایش است نیازمند تعریف فرایند های رسیدگی و ارزیابی پروژه هاست تا هم نسبت به صحت و سقم ادعا اطمینان حاصل شود و هم الگوی های قابل استفاده در سایر مراکز هم شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در نهایت از بین پروژه ها 20 پروژه با بیشترین امتیاز جهت داوری نهایی به کمیته اصلی داوری منتقل شده و در آنجا به 6 پروزه برتر جهت ارائه سخنرانی و به مابقی 14 پروژه جهت ارائه پوستر در جشنواره رای داده می شود .

دکتر عبدی با بیان اینکه قبل از کمیته اصلی داوری که متشکل از 20 نفر از مدیران ارشد سابق و فعلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است تیم های کارشناسی داوری اقدام به مطالعه و بررسی تک تک پروژه ها می نمایند گفت: هر تیم کارشناسی داوری متشکل از  کارشناس مدیریتی ، ستادی، بالینی و بهره وری است که پس از بحث و تبادل نظر و استماع دفاعیات مجریان پروژه اقدام به تکمیل کاردکس امتیاز می کنند و میانگین امتیازات داده شده توسط کارشناسان بعنوان امتیاز نهایی پروژه در نظر گرفته می شود.
 این جشنواره هفته پایانی آذرماه سال جاری در سالن همایش بیمارستان امام رضا (ع) برگزار می شود که در پایان به مجریان پروژه های موفق برتر در این جشنواره جوایز ارزنده ای اعطا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این جشنواره پانزدهم آبان ماه سال جاری است ضمن اینکه مکاتبه اتوماسیونی با دبیرخانه جشنواره جهت ارسال پروژه های موفق برای شرکت کننندگان الزامی است و علاقمندان می توانند پروژه های موفق خود را به آدرس: بلوار شهید بهشتی ساختمان مرکزی -کد پستی 6715847141 - دبیرخانه بهره وری، خلاقیت و نوآوری دانشگاه به شماره تلفن 38356746-083 ارسال کنند. 


۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید