اخبار

/ در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی/ رشد ۱۷۰۰ درصدی تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

/ در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی/ رشد ۱۷۰۰ درصدی تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تشریح برخی دستاورده های این حوزه در چهار دهه خدمات ارزنده انقلاب اعلام کرد: تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیش از انقلاب اسلامی قریب ۲۹۵ نفر بود و امروز به بیش از ۵ هزار نفر ، افزایش پیدا داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ، پروفسور حبیب ا... خزایی با اشاره به دستاورد های حوزه آموزش گفت : دانشجویان ما پیش از انقلاب، تنها در ۲ دانشکده و ۴ رشته مقطع تحصیل می کردند و امروزه همگام با ارتقاء کیفیت آموزش ، دانشجویان این دانشگاه در ۸ دانشکده و قریب ۱۰۰ رشته مشغول تحصیل هستند .

وی خاطر نشان کرد: در طول ۴ دهه گذشته تعداد رشته های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقطع کارشناسی ارشد به ۳۰ رشته ، در دستیاری تخصصی به ۲۰ رشته و در مقطع PhD به ۱۶ رشته ارتقا یافته و این درحالی است که پیش از انقلاب تعداد رشته های ما در این مقاطع صفر بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: تعداد رشته های ما در مقطع کارشناسی نیز از یک رشته به بیش از ۲۰ رشته و در مقطع دکتری عمومی از یک رشته به ۳ رشته افزایش پیدا کرده است.
۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید