اخبار

اعزام 30‌ تیم‌ بسیج "پزشکی" به مناطق محروم کرمانشاه/ خدمات‌ رسانی به بیش از 10 هزار بیمار

اعزام 30‌ تیم‌ بسیج "پزشکی" به مناطق محروم کرمانشاه/ خدمات‌ رسانی به بیش از 10 هزار بیمار
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام 30 تیم پزشکی به مناطق محروم استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
دکتر رضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و نیز هفته وحدت، 15 تیم پزشکی به مناطق محروم استان که از قبل شناسایی شده اند، اعزام می‌شوند.

وی افزود: هر تیم متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس است که به همراه خود دارو و تجهیزات پزشکی نیز همراه دارند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: مناطق کم برخورداری که از قبل شناسایی شده اند در سطح استان پراکنده است. در شهر کرمانشاه مناطقی از جمله آقاجان، دره دراز، باغ ابریشم، کرناچی و صادقیه تحت پوشش قرار می گیرند.

دکتر منصوری از اعزام گروه دوم تیم های پزشکی در پنجم آذرماه خبر داد و افزود: این گروه نیز متشکل از 15 تیم پزشکی است که دیگر مناطق محروم استان را پوشش می دهند.

وی افزود: در مجموع با اعزام این دو گروه 30 نقطه محروم استان خدمات پزشکی دریافت می کنند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه هرماه اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم استان در قالب طرح شهید "رهنمون" انجام می شود، گفت: هرماه 15 تیم پزشکی به صورت ثابت به مناطق محروم استان اعزام شده و خدمات پزشکی ارائه می دهند.

 

دکتر منصوری از خدمات رسانی به بیش از 10 هزار نفر در مناطق محروم استان در سال جاری خبر داد و افزود: برخی از این افراد که نیاز به اقدامات تخصصی، خدمات پاراکلینیکی و جراحی دارند شناسایی شده و برحسب نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان ها در سطح شهر اعزام شده و بصورت رایگان تحت درمان قرار می گیرند.


 
1
24
 
 
۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید